|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Fietje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Juli 2008 Status: Offline Points: 341 |
![]() Posted: 22 Januari 2009 om 22:33 |
Hoi allemaal, Wie wil mij helpen met vertalen, ik kom er steeds niet uit! het is van een piepkleinroosje en het is in het engels, het patroontje is als volgt: ch 6. 2 sc across. Ch 1, turn, 2 sc across. Fasten off. Leaf: with different hoop dat jullie er wat van snappen, ik bak er namelijk nix van xxx
|
|
Geniet van elke dag!
|
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
ch 6. 2 sc across. Ch 1, turn, 2 sc across. Fasten off. Leaf: with different Zoals ik het lees staat er letterlijk: Ketting van 6 losse, 2 vaste, 1 losse, werk draaien, 2 vaste, draad afknippen en door laatste steek halen Blaadjes met verschillende kleuren groen: ketting van 6 losse (halve vaste, vaste, half stokje, half stokje, vaste) draad afknippen en door laatste steek halen. Heb je geen plaatje of een stukje meer van het patroon??? |
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
![]() |
een ring maken van 6 lossen daarin in elke steek 2 vaste (2 sc across) met 1 losse het rondje sluiten en dan keren.
Weer in elke steek 2 vasten en daarna afhaken. Voor het blad heb ik dezelfde vertaling als Odette |
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Zoals Teunie het zegt lijkt me de juiste vertaling: 2 sc across is 2 vaste in elke steek dus dan heb je er 12. Dan nogmaals in elke steek een vaste en dan heb je er 24. Ik was een beetje gehaast vanmorgen en dat gaat het fout, heb gewoon over dat across heengelezen |
|
![]() |
|
Fietje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Juli 2008 Status: Offline Points: 341 |
![]() |
Hallo allemaal, Bedankt voor de vertaling, ik kon dat acrose niet plaatsen, ik ga het nu proberen . voor het plaatje kijk op: http://www.normalynn.info/morefreepatterns.html Het staat op een gehaakt taartje, een paar piep kleine roosjes, het is het derde gebakje van die pagina ik ga nu proberen! |
|
Geniet van elke dag!
|
|
![]() |
|
![]() |
Hey dames, Het is gelukt!!! Dank jullie wel, dat jullie zo vlot reageerde!!
|
|
Geniet van elke dag!
|
|
![]() |
|
Roos39 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 918 |
![]() |
Leuk hoor, ben jij ook een taartje aan het maken, of gebruik je de roosjes ergens anders voor.
De aardbeien zijn ook leuk vormgegeven. Succes. Rosemarie |
|
![]() |
|
![]() |
Die taartjes wil ik nog gaan maken, ik vind ze echt leuk! Maar ik had onderzettertjes gemaakt voor de verjaardag van mijn zusjes en ik wilde van die roosjes helemaal aan de kant maken, maar ze waren iets te groot! Maar ik ben toch blij dat ik het nu weet, ze staan ook heel schattig op een klein kadootje!! |
|
Geniet van elke dag!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |