|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Tulpie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 142 |
![]() Posted: 23 Januari 2009 om 14:20 |
Hallo allemaal,
Na veel hier te hebben gelezen en veel mooie dingen te hebben gezien wil ik zelf aan de slag gaan om zo een schattig amigurumi popje te maken.Is er misschien iemand die mij aan een patroon kan helpen dat in het nederlands geschreven is,ik zou er dolblij mee zijn ![]() Groetjes Tulpie |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Heb je al hier http://www.hobbydoos.nl/haken/poppenknuffelspatronen.asp gekeken. Staan een paar leuke en nederlandse haak patroontjes. Misschien niet echt amigurumi, maar wel leuk.
|
|
![]() |
|
Tulpie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 142 |
![]() |
Hoi Odette,
Ik heb inmiddels van Creaans een patroon toegestuurd gekregen waar ik erg blij mee ben. Maar toch bedankt voor je reactie hoor ![]() Groetjes Tulpie |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |