|
Reageer ![]() |
Autheur | |
everline ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
![]() Posted: 27 Maart 2009 om 20:20 |
Heeft iemand deze house slippers toevallig in zijn collectie? Ik zou ze ook graag willen. groeten, bianca |
|
![]() |
|
Tinkerbel ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juli 2008 Status: Offline Points: 758 |
![]() |
Nee sorry, maar ze zijn wel heel mooi. Zullen zeker heel erg lekker zitten denk ik. Als je het patroon vindt, zou je dan aan mij willen denken?
|
|
Groetjes
![]() |
|
![]() |
|
everline ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
![]() |
Ik zal aan je denken!!
|
|
![]() |
|
T Looman ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
![]() |
als je ze vind zou je dan ook aan mij willen denken ze zijn schattig
|
|
groetjes Thea
|
|
![]() |
|
breimaan ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
![]() |
Oh wat een leuke sloffen, mag ik ook het patroon als ze gevonden worden ?
|
|
http://breimaan.blogspot.com/
groetjes, breimaan |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Dát patroon net toevallig niet, het is een kooppatroon en staat op Ravelry. Maar er zijn wel veel die er op lijken. Deze bijvoorbeeld, met iets dikker garen en de zool in een andere kleur :
![]() Of deze ,ietsie anders met vnl. vasten, maar ook heel eenvoudig : ![]() Of deze, ietsie anders maar eigenlijk vind ik ze bijna nog leuker : ![]() Zo te zien zijn de eerste wel de makkelijkste trouwens. Ik verbaas me er altijd over dat mensen voor een dergelijk patroon 5 euro durven te vragen, maar inmiddels snap ik het wel : patronen beschikbaar stellen heeft namelijk alleen maar nut als je mensen kunt latenbetalen via paypal, en dat kost iets van drie eurp PER TRANSACTIE. Dus zou je er een euro voor vragen, kun je er zelf 2 bijleggen, wel werk en administratie maar niks verdiend. Zou ik ooit patronen neerzetten waar ik geld voor wil hebben, dan zou ikdus ook minimaal 5 euro moeen vragen om er uberhaupt plezier van te hebben. Maar een simpel patroon is het wel : dik garen, haaknaald 4, 4.5 zeker, een zool vanin spiraal gewerkte lossen, in een andere kleur een toer stokjes, daarna vasten op de zij-en achtervoet en stokjes op de teen, die je over drie toeren mindert. Kind kan de plas doen zo te zien. kheb momenteel drie WIPS liggen die ECHT af moeten nu, nee vier zelfs, (Barbapappa, Molly-vest, col (om te leren continentaal breien) en nog 1/2 pantoffel voor mijn man.) Dus ik begin er nog effe niet aan, maar iets dergelijks wordt wel volgende in lijn. Het zijn leuke tussendoor-werkjes en je kunt nooit te veel pantoffels hebben, toch ? |
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
![]() |
|
![]() |
bedankt voor je tips. Ik kan zelf wat proberen om te zien of het er net leuk wil worden. 5 euro voor zo'n soort patroon vond ook ik erg prijzig maar met jou uitleg snap ik het ook wel weer. groeten, bianca |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Ik heb een leuk patroon voor zomer slippers, ik heb het je gemaild . Misschien heb je er wat aan. Groetjes Mistig
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Nancy ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
![]() |
Mag ik misschien ook dat patroon van die zomer slippers Mistig???
Alvast bedankt.. Gr Nancy |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Nancy, je hebt bloemmetjes mail
![]() |
|
|
|
![]() |
|
marlous ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Maart 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
![]() |
oh wat een leuke sloffen/slippers
ik heb het even door gelezen, ik ben alleen niet zo goed in de vertaling ![]() heft iemand een leuk slipper patroon in het nederlands??? of heeft iemand deze patronen al vertaald? zou ik die dan mogen hebben?? gr, lous |
|
![]() |
|
Tulpie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 142 |
![]() |
Ook ik zou de patroontjes wel in het Nederlands willen hebben.
ZE ZIEN ER ZOOOOO LEUK UIT ![]() |
|
Groetjes Sabine
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Sabine, ik heb het patroon op een Amerikaanse site gevonden. Het patroon van de bloemmetjes slippers heb ik alleen in het Engels. Groetjes Mistig
|
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |