Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenMijn trui is af!!

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 23 November 2006 om 08:46
Wat maakt het uit hoe lang je er over doet. Als je er maar plezier van hebt tijdens het maken.
Back to Top
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 23 November 2006 om 14:34
maakt ook niets uitHet scheelt een hoop geld als je langzaam bent(moet er niet aan denken dat ik maandelijks zo'n groot bedrag aan materiaal uit moet geven, dat trekt mijn studiebeursje niet hoor)
Groetjes van Lieke

Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 24 November 2006 om 16:43

Ik vind het ook wel een sport om niet altijd met duur materiaal te werken. Ik had voor mijn moeder een omslagdoek gemaakt die € 30,00 kostte aan materiaal, maar heb voor mezelf materiaal bij de Zeeman gevonden en die kostte € 15,00. Het resultaat is heel anders maar ook mooi.

En zo liep ik op de Stitch 'n' Bitch-dag laatst tegen bandjesgaren. € 10,00 voor 10 bollen. Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen, maar het wordt vast leuk.

Nu eerst mijn poncho afmaken van 8 bollen Hans Textiel-wol van € 0,79 per stuk samen met 3 harige bollen van € 2,50 per stuk.

Back to Top
gitt@ View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 189
Direct Link To This Post Posted: 24 November 2006 om 20:41
Wauw zeg als je zou zeggen ik heb een trui gekocht geloof ik je ook. Mmhh dat is toch het mooiste compliment wat ik je kan geven denk ik. Vind het onwijs mooi gedaan.
gitta75@gmail.com
Back to Top
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 25 November 2006 om 05:32
Originally posted by Edith Edith wrote:

Ik vind het ook wel een sport om niet altijd met duur materiaal te werken. Ik had voor mijn moeder een omslagdoek gemaakt die € 30,00 kostte aan materiaal, maar heb voor mezelf materiaal bij de Zeeman gevonden en die kostte € 15,00. Het resultaat is heel anders maar ook mooi.

En zo liep ik op de Stitch 'n' Bitch-dag laatst tegen bandjesgaren. € 10,00 voor 10 bollen. Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen, maar het wordt vast leuk.

Nu eerst mijn poncho afmaken van 8 bollen Hans Textiel-wol van € 0,79 per stuk samen met 3 harige bollen van € 2,50 per stuk.



ik brei inderdaad ook wel met zeemangaren, maar ik heb ook gemerkt dat je met duurder garen toch een betere kwaliteit hebt. En als je allergisch bent voor wol heb je vaak ook niet de keuze uit zo veel verschillende goedkope garen, dan heb je al snel acryl. (en om nou alles met acryl te breien) Bij zeeman heb je inderdaad supergaaf garen, maar daar zit wol in. Hans textiel ben ik eigenlijk nog niet geweest voor garen, zou ik ook eens moeten proberen

Originally posted by gitt@ gitt@ wrote:

Wauw zeg als je zou zeggen ik heb een trui gekocht geloof ik je ook. Mmhh dat is toch het mooiste compliment wat ik je kan geven denk ik. Vind het onwijs mooi gedaan.


Dank je, dat is zeker het beste compliment dat je kunt krijgen
Groetjes van Lieke

Back to Top
winnes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 373
Direct Link To This Post Posted: 25 November 2006 om 08:19

 

 

Op de markt kan je vaak ook goede kwaliteit garen krijgen die niet zo duur is, wel vaak resanten maar ik heb er ondehand een sport van gemaakt om dan een leuke combi van te maken groetjes Winnes

winnes
Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 25 November 2006 om 11:35
Bij mij wisselt het goedkope en duurdere garen elkaar af. Als ik wat tegen het lijf loop wat leuk is en ik denk dat ik er wat mee kan, dan neem ik het mee. Dat kan bij Zeeman of Hans Textiel zijn, maar ook op een Handwerkbeurs o.i.d. kom ik wel iets tegen. Het enige nadeel is dat er nog wat garens liggen te wachten om verwerkt te worden. Ideeλn genoeg, maar nu nog tijd.......
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 25 November 2006 om 11:37
hier op de markt staat pas iemand en ik vind haar duur jammer hoor er zit hier niet veel meer.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 25 November 2006 om 12:44

Hallo Ratlover,

wat een schitterende trui en wat heb jij veel geduld zeg! Ik ben meer "van het snelle klaar" anders BLIJFT het liggen.

groetjes, Joke (josl)

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 25 November 2006 om 17:19
Ik ben niet zo'n marktpersoon, bovendien hebben ze hier op de markt in rosmalen niets en in den bosch is het ook niet veel soeps. Bij zeeman loop ik wel eens binnen, maar daar wisselt het geloof ik ook niet qua assortiment. Op de kreadoe was weinig garen te bekennen, en wat er was, was voornamelijk wol. Dat is wel lastig hoor, dat je niet alle garen kunt gebruiken. Maar ja, gelukkig ben ik niet zo snel en is het dus allemaal nog redelijk te betalen.

Originally posted by Josl Josl wrote:

Hallo Ratlover,

wat een schitterende trui en wat heb jij veel geduld zeg! Ik ben meer "van het snelle klaar" anders BLIJFT het liggen.

groetjes, Joke (josl)



dan zou ik nooit meer kunnen breien, maar dank je voor het compliment
Groetjes van Lieke

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns