Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon voor babyjurk gezocht

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
vebaqu View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 12 December 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vebaqu Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 13:10
oh, deze jurkjes zijn exact wat ik al een hele tijd aan het zoeken ben,  Kan iemand mij deze patroontjes alsnog bezorgen? In alle geval super bedankt !!!

veerle.vdk@telenet.be
Back to Top
security-lady View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2013
Locatie: stompetoren
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer security-lady Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2013 om 21:23
Hoi hoi,

Zou je mij het patroon van de jurkjes willen sturen ik vind ze wel heel erg leuk.

groeten sabine
Ooit komt alles goed
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2013 om 21:32
Noe hoe,
Tis een topic van 2011!
Dus of iemand je kan helpen is maar de vraag!
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2013 om 21:38
Ik gebruik voor het geval graag een quote van Magtelt, beter kan ik het niet verwoorden Wink:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Als je op Member Control Panel klikt, zie je hoe je je profiel kunt aanpassen.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.

geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
Chatonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 30 Maart 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chatonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2013 om 11:43
Geachte mevrouw,
ik ben nu voor het eerst op deze site. Ben op zoek naar leuk meisjesjurkje en zag de Japanse patronen waar u naar verwees. Het is al een paar jaar geleden dus ik weet niet of u deze (alledrie, jawel! Wink) nog aan mij zou kunnen doorsturen? Maar áls dat kan, dan ontvang ik ze heel graag.
Bij voorbaat dank,
Chatonne
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2013 om 13:47
Dit topic begon in zomer 2009, er staan wel een paar hobbydozen in die nog steeds aanwezig zijn, maar met alle computercrashes en andere problemen is het de vraag of die patronen nog te vinden zijn. Bovendien, lees even wat hier boven staat over je e-mailadres in je profiel zetten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Chatonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 30 Maart 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chatonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2013 om 17:23
Beste Magtelt, dat was dus idd erg onhandig van me. Geen mailadres opgeven. Ik heb dat inmiddels wel gedaan. Nu weet ik overigens niet wat je bedoelt met de rest van je mail: maak ik eruit op dat die patronen er wel of juist niet meer zijn? Dank vast voor je reactie. Chatonne
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2013 om 18:13
Ik denk dat ze er niet meer zijn. Ik heb eventueel wel andere meisjespatronen voor je.

Maar je e-mailadres staat er nog steeds niet. Heb je mijn welkom gelezen, dat hierboven staat? Daar staat hoe je het bij messenger kunt zetten. Over het algemeen wordt er met messenger niets gedaan, dus daarom is daar een plekje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Chatonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 30 Maart 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chatonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2013 om 13:28
Dag Magtelt,
Dank je wel voor je antwoord. Zoals je al volop gemerkt hebt, ben ik echt een nieuweling. Als het gaat om deelnemen aan een forum. Zo begrijp ik dus echt niet wat ik fout doe met dat mailadres. Iets gaat mis maar wat? Ik heb mijn mailadres ingevoerd bij mijn profiel. Maar blijkbaar zien jij en Bloem (aan wie ik ook patronen gevraagd had) dat adres niet. Ik ga verder studeren wat ik fout gedaan heb.
En ja, ik ben erg geinteresseerd in haakpatronen voor jurkjes voor meisjes van 1a1,5 jaar in de sfeer van die Japanse patronen.
Dank vast. Sorry voor het ongemak.
Chatonne
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2013 om 13:37
Chatonne, klik eens op mijn naam (vetgedrukt links van dit bericht),
dan klik je op "members profile"
en dan zien je aan de rechterkant ergens een vlindertje staan
dat is Windows Live Messenger

en daar moet jij op je eigen profielpagina je emailadres invullen

Haal je eigen mailadres hierboven maar snel weg, je loopt grote kans op rotzooi in je mail.
Dat kun je weghalen door te klikken op "post options" boven je berichtje.
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2013 om 15:10
Lief jurkje!
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2013 om 16:53
Het is goed gegaan met je mailadres, Chatonne.

Als je helemaal naar beneden scrollt op de homepage van het forum, zie je hoeveel gasten en leden er online zijn en wie er jarig is. Verder kun je gewoon van alles aanklikken en als je weg wilt op het pijltje linksboven. Of het kruisje rechtsboven, dan ben je helemaal van internet af en kun je opnieuw beginnen.

Je kunt van alles vragen, wij vinden dat nooit dom. Het is wel dom om geen vragen te stellen, als je vastloopt in een patroon.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2013 om 17:36
Ik heb ze je gemaild Chatonne. Smile
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
anstheunissen View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 10 December 2013
Locatie: thuis
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer anstheunissen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2013 om 12:53
HALLO
Ik vind de gehaakte jurkjes zo leuk.
Ik wil heel graag de patronen ontvangen.
Kun jij die aan mijn sturen op het email adres.
Fam.theunissen@home.nl

Vast hartelijk bedankt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2013 om 15:52
Het topic begon in 2009.

Op het moment is er een Amerikaanse internetpiraat hier aan het werk, dus je emailadres zomaar in het openbaar is niet zo handig. Je kunt het weghalen door op Post options, rechtsboven je reactie, te klikken en dan Wijzig bericht.

Action heeft voor € 3,99 een haakboek liggen, waarin een soortgelijk jurkje staat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tineke0212 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2014
Locatie: België
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke0212 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 12:00
Hallo
 
Ik zoek het patroon van zo'n jurke al màànden en ik kan het niet vinden want ik zoek een gebreide versie.
Heeft iemand dat voor mij want ik zou dat zoooooo graag maken voor mijn kleindochter (is nog niet geboren Smile).
Liefst een patroon voor 6 maand en 1 jaar.
 
Ik heb er eentje maar dat is voor pasgeboren. Natuurlijk als iemand dit kan omzetten dan ben ik echt gered.
 
Dus, breisters, aub red mij want mijn dochter zaagt mij de oren van het hoofd om dit te maken.
 
Groetjes
Martine 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 13:22
Kijk eens bij de patronen van Drops design op internet .Zoeken bij baby's en er gaat een wereld voor je open
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 14:05
In de tijdschriftenwinkels liggen heel vaak breibladen voor baby's. Met veel meer brei- dan haakpatronen. Misschien zit daar iets bij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tineke0212 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2014
Locatie: België
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke0212 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 08:28
Tja, om in die breiboeken te gaan bladeren heb ik echt geen tijd vandaar mijn vraag hier.

Ik heb bij Drops gekeken maar niet echt gevonden wat ik zocht.

Niks aan te doen. Bedankt iedereen!

 
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 08:33
Je zou eens op mijn pinterest pagina crochet + Knittings. Daar staat geloof ik nog wel wat. En anders bij Pinterest zoeken op hetgeen je wilt.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns