Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

foto plaatsen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Luckyme View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 September 2013
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Luckyme Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: foto plaatsen
    Posted: 28 Oktober 2013 om 15:50
Het lukt me niet om een foto te plaatsen.
Ik krijg hem wel gekopieerd, maar bij het verzenden krijg ik elke keer een foutmelding.
Wie kan me tips geven?

groetjes, Thea
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2013 om 16:35
de tip: gebruik de zoeken knop en zoek op foto toevoegen bv. er zijn tientallen topics hier over geweest :)
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2013 om 23:04
Welkom in het forum ik zie dat je hier pas nieuwe bent. De zoekfunctie in dit forum werkt helemaal niet goed dus aan dat advies heb je niet veel.

Zelf gebruik ik http://www.freebits.nl/ daar kun je heel makkelijk een foto uploaden dan de link kopiĆ«ren voor forumgebruik, die link plak je dan in het forum en dan moet je foto er staan. Als het nog niet lukt gil je maar

Crejann 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns