Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

foto’s bij creaties

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: foto’s bij creaties
    Posted: 01 April 2011 om 14:36
Ik vraag me dit even af. Het is geen aanval of wat dan ook begrijp me goed.
Maar ik zie steeds vaker staan "wil je het zien klik dan op mijn www". Met mijn pc red ik dat niet altijd en het apparaat slaat geregeld vast en moet ik opnieuw opstarten, oke mijn probleem. Het is een bejaard apparaat maar ben er erg blij mee.
Ik zou het zo leuk en fijn vinden als ik een creatie mag bewonderen gelijk de foto kan zien zonder allerlei handelingen extra te moeten doen
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 15:00
Ik heb ook een bejaard exemplaar en af en toe hetzelfde probleem.Kan ook niet alle www.'s openen.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 15:25
Het is eigenlijk ook een kleine moeite om een foto die je toch op je website hebt staan, ook op dit forum te plaatsen...

Zal er in het vervolg aan denken!
Back to Top
speets View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer speets Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 16:05
Helemaal mee eens! Chris.
Je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt (Ghandi).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 17:27
Ik ben vaak te lui om een www aan te klikken. Ik moet wel echt geïntereseerd zijn om dat te doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 17:32
Ik plaats meestal wel een foto van mijn creaties, 1 keertje zette ik kijk mijn www, maar dat was met die hawai bloemen, had ze al laten zien, en nog een maat kleiner gemaakt voor mijn meiden,... maar ik beloof altijd een foto hier te plaatsen hoor :-)
Ik klik inderdaad zelf ook niet altijd de www's aan als het er staat...
Back to Top
willywol View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 18:14

ik ben het er mee eens dat wel

maar sorry hoor het lukt gewoonweg niet

sorrt hoor

ingeDeV

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 18:52
Originally posted by willywol willywol wrote:

ik ben het er mee eens dat wel

maar sorry hoor het lukt gewoonweg niet

sorrt hoor

ingeDeV

Je hoeft toch geen sorry te zeggen, wat lukt lukt, wat niet dat niet Er zijn al wat onderwerpen voorbij gekomen met tips om het toch voor elkaar te krijgen, ik heb ook lang moeten puzzelen. Maar nu lukt het als ik de foto op een site plaats, website of picasa. Daar klik ik dan met rechts op en kies ik afbeeldingslocatie kopieren en de link die ik dan krijg plak ik bij de fotocameraatje. Of dat voor jou ook zo werkt weet ik niet maar het is misschien het proberen waard
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 18:56
Ik vind het ook veel fijner ,wanneer de foto,gewoon hier geplaatst word,het kost veel meer tijd,soms is een site wat traag,en dan zit je maar te wachten.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 19:28
Dat heb ik ook bij die lollige mails met een paperclip. Als het grappig bedoelde filmpje niet meteen begint sla ik al op escape.

wat rozengeur.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 21:51

eigenlijk vind ik een gallery wel leuk met alleen foto`s met een stukje erbij van de gene die hem gemaakt heeft, zodat je een topic krijgt met alleem foto`s. dit als extraatje bij creatie`s.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2011 om 08:22
Ja Eugenie, daar ben ik het helemaal mee eens. Net als bij Links en Tips en Trucs. Er zou een apart topic Complimenten moeten zijn, zodat de echte onderwerpen niet ondergesneeuwd raken. Vragen over een patroon van een creatie kunnen bij Gezocht of Vragen gezet worden.

wat rozengeur.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2011 om 09:17
ik snap wel wat jullie bedoelen.
maar sinds wij dus een andere internet profider hebben en
internetten via google chroom kan ik dus geen linkjes en
foto's meer plaatsen.
vandaar dat ik dus naar mijn blog verwijs.
onze computer loopt vast als ik explorer gebruik.
waar dat aan ligt weten we niet.
bij explorer had ik geen probleem met foto's plaatsen.
dus bij mij is het niet dat ik geen foto's wil plaatsten
maar ik kan het niet.
Back to Top
Gait View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gait Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2011 om 13:40
Als je op rechtermuisknop klikt kan je toch afbeeldingslink kopiëren? Ook bij google chroom toch? En werkt Firefox, safari of oprah niet bij jullie dan?
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2011 om 13:51
Originally posted by Gait Gait wrote:

Als je op rechtermuisknop klikt kan je toch
afbeeldingslink kopiëren? Ook bij google chroom toch? En
werkt Firefox, safari of oprah niet bij jullie dan?

bij mij werkt dat dus niet.
waarom weet ik niet.
maar als ik dat doe dan komt er altijd een beschadigd
bestandje in beeld te staan.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns