|
Reageer
|
Pagina <1 2345> |
| Autheur | |||
odette
Hobbyguru
Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Posted: 06 April 2009 om 11:34 |
||
|
Ik vond het ook erg leuk dat er koffie en thee klaar stond voor ons bij de wolwinkel. Wat een prachtig zaakje, jammer (maar voor mijn portemonee waarschijnlijk wel beter) dat ik niet in de buurt woon.
|
|||
![]() |
|||
Marjolein47533
Duizendpoot
Posted: 06 April 2009 om 11:41 |
||
|
Dat was inderdaad heel erg leuk. En ik ben ook blij dat ik niet in de buurt woon. Ik zou alleen nog maar kopen en nooit meer iets afmaken denk ik.
Marjolein |
|||
![]() |
|||
hesterkerstgek1
Hobbyguru
Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Posted: 06 April 2009 om 20:57 |
||
|
hallo dames, zo te zien en lezen hebben jullie een geweldige dag gehad zo met ze alle, ik heb erg genoten van de fotoos, leuk om zo gezichten te zien bij de namen, groetjes hesterkg1 |
|||
|
GROETJES HESTER
|
|||
![]() |
|||
Oepske
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Posted: 06 April 2009 om 22:42 |
||
|
WAT EEN LEUKE HERINNERING MET DIE FOTO'S. HET WAS ECHT EEN FIJNE ZORGELOZE DAG EN DE LANGE RIT VANUIT BELGIE WAARD. NU GA IK WAT VERDER BREIEN AAN DE SOKKEN MET HET PRACHTIG GAREN EN DE MINI BAMBOE BREINAALDEN VAN HET WINKELTJE DAAR BIJ JULLIE. EEN PLUIM VOOR RIKA EN SANNE VOOR DE ONTVANGST ! CARINE |
|||
|
Grx
|
|||
![]() |
|||
Breimuis
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 06 April 2009 om 23:38 |
||
|
Wat een geslaagde dag, wat leuk zovele mooie foto's is het net of wij thuisblijvers er toch even geweest zijn.
|
|||
![]() |
|||
Judy
Hobbyguru
Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Posted: 07 April 2009 om 01:41 |
||
|
Heerlijk, om zo door de foto's de dag weer her te kunnen beleven. Ze zijn echt mooi geworden en geven goed weer hoe leuk het was.
|
|||
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|||
![]() |
|||
Teunie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 07 April 2009 om 09:55 |
||
|
Ik vind het geweldig dat ik door de foto's toch ook een beetje van de partij was. De gezelligheid straalt er van af.
|
|||
|
Groetjes Teunie
|
|||
![]() |
|||
Veerletje
Hobbywonder
Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
Posted: 08 April 2009 om 16:38 |
||
LEUKE FOTO'S! MAMA NEEMT MET HAAR NIEUWE BREINAALDEN EN GAREN GRAAG EVEN PAUZE TUSSEN HET WERKEN. EN DAN IS ONZE HOND BALOE JALOERS DAT ZE HAAR BREINAALDEN NEEMT IPV EVEN MET HEM BUITEN TE SPELEN. GROETJES VEERLE
|
|||
![]() |
|||
Hil32
Groupie
Lid sinds: 14 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 90 |
Posted: 08 April 2009 om 16:45 |
||
|
Hallo Veerle, Wat lief zoals je maatje er bij ligt. Poes doet dat ook altijd, ze is gek op breigaren, echt een vrouwtje,hahaha. Maar een vraagje, brei jij nu met van die kleine breinaaldjes? Ik zie dat wel eens in de wachtkamer van een ziekenhuis. Toen ik er naar vroeg vertelde ze, dat ze die in Duitsland kocht. Groetjes van Hil |
|||
![]() |
|||
Veerletje
Hobbywonder
Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
Posted: 08 April 2009 om 16:48 |
||
DE FOTO IS VAN MAMA (OEPSKE). IK BEN NOG MAAR EEN BEGINNENDE BREISTER, EN MET 5 NAALDEN LUKT ME NOG NIET... DE KLEINE (BAMBOE)NAALDEN ZIJN GEKOCHT IN HET WOLWINKELTJE BIJ RIKA, MAAR JE KAN ZE OOK BESTELLEN OP HOBBYDOOS.NL HEB IK GEZIEN ![]() GROETJES! |
|||
![]() |
|||
naatje
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Posted: 08 April 2009 om 16:49 |
||
|
SCHATTIG ZO MET DAT KOPPIE.
|
|||
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
|||
![]() |
|||
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 08 April 2009 om 17:09 |
||
|
Dat is heel schattig
|
|||
![]() |
|||
Josl
Hobbyguru
Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 08 April 2009 om 17:12 |
||
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|||
![]() |
|||
Oepske
Hobbyguru
Posted: 08 April 2009 om 17:18 |
||
|
Die "hobbyruimte" is wel mijn werkruimte Af en toe heeft een mens eens pauze nodig hé. Groetjes |
|||
|
Grx
|
|||
![]() |
|||
Josl
Hobbyguru
Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 08 April 2009 om 17:47 |
||
maar dan wel ontzettend netjes opgeruimd. Zover is mijn werkruimte nog lang niet, ben wel bezig maar er komt steeds bij. groetjes, Joke |
|||
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|||
![]() |
|||
Netty
Newbie
Lid sinds: 27 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Posted: 08 April 2009 om 18:25 |
||
www.tantejanna.nl
|
|||
![]() |
|||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Posted: 08 April 2009 om 20:10 |
||
|
Je kunt het vast wel, Veerle, zolang er maar geen dieren in de buurt zijn die de naalden uit je handen duwen met hun lieve kopjes. Ik zag jullie hondje ook op je foto's bij mijn creaties. Hij is nu al een jaar bij jullie, is het niet? Wat een schatje.
Ik vond je werkruimte ook zo netjes, Carine. Ik heb de zolder én een klein hobbykamertje op de eerste verdieping, maar ik krijg ze maar niet netjes. Telkens komen er weer balen wolrestjes of stapels bladen binnen en dan kan ik weer gaan sorteren. Toen de kinderen nog thuis woonden deelde ik een hobbykamer met Ton, dan moest ik wel alles wegstoppen, anders werd mijn wol samen met de tanks met camouflageverf bespoten. |
|||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|||
![]() |
|||
Hetteke
Hobbyguru
Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
Posted: 08 April 2009 om 20:22 |
||
|
Hoi veerle.
Mooie foto hoor,en wat een opgeruimde hobbykamer heb jij. Groetjes Hetty. |
|||
![]() |
|||
Oepske
Hobbyguru
Posted: 08 April 2009 om 20:26 |
||
|
Oeps, hier hebben we een klein taalverschil. Met werkruimte bedoel ik de plaats voor mijn job - dus zeker geen hobbykamer. Het breiwerkje verdwijnt als er vergadering gepland is . De hondenbench die je kan zien op de achtergrond moeten ze er wel bijnemen Een hobbykamer heb ik jammer genoeg niet... Met die camouflageverfwol is misschien nog iets origineels te maken |
|||
|
Grx
|
|||
![]() |
|||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Posted: 08 April 2009 om 20:44 |
||
|
Gewoon de kinderen de deur uit werken, dan krijg je vanzelf een hobbykamer. Mijn zolderhobbykamer is ook voor was drogen en strijken. Telt dat als werkruimte? Want dat zijn geen hobby's van me.
|
|||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|||
![]() |
|||
Reageer
|
Pagina <1 2345> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |