Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenfoto’s pag. 1, 2de verslag pag. 3

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 15 September 2010 om 10:39

hihi, wat leuk allemaal die reacties, ik zit te genieten...

Hm, marije, die spieren zijn geloof ik een beetje boos, hihi! Maar ze doen maar, hoor! Komt met rust wel weer goed! deze week heb ik een lui huishouden gepland!  (lees: vriezer zit vol met eten en het huis werd gisteren aan kant gebracht terwijl wij op de trappers stonden, de rest kan wel wachten, hé! )

Bedankt aan onze fotograaf voor de foto's! niet makkelijk, hoor, zo'n "actie-foto" maken, haha! maar wel lachen!

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 September 2010 om 12:44

Dit verslag is van Chrisje en komt met de foto's op de site van de stichting Ayubowan.

Hoi allemaal,

Gisteren hadden Corry en ik onze sponsortocht op de fiets!

Allereerst een woordje van dank aan de sponsors, die ons dat extra duwtje in de rug gaven om door te zetten!

Het doel was om 40km te gaan fietsen en met de opbrengst nieuwe uniformen te sponsoren voor onze meisjes in de Carmel School in Sri Lanka.

We zijn geen sportieve uitblinkers en hebben ook allebei onze fysieke beperkingen. Dat maakte de uitdaging des te groter en spannender.

Om half 10 stonden we op de trappers en met veel goede moed vlogen we er in! Corry en ik voorop, Hennie (Corry’s man) in ons kielzog als fotograaf voor het nodige bewijsmateriaal…

Sister Marietta (of Marianne?) had waarschijnlijk een kaarsje voor ons aan gestoken, want het bleef droog! In tegenstelling tot de meeste delen van het land…

Wind hadden we in overvloed, soms gingen we er tegen 18km/u vandoor (wind in de rug en bergaf uiteraard), maar meestal dus flink stampen!

Maar liever wind dan regen, toch?

Na 10km de eerste stop, helaas had deze taverne niet op vroege vogels gerekend… Maar ach, we hadden zelf  wel wat bij en die plas moest dan maar even wachten…

Een flink eind verder gelukkig wel een “bruin” cafeetje dat open was! Buiten onze broodjes op gegeten, en een bakje lauwe koffie erbij! Smaakte hemels! Hoera! Hier wel toiletten, en een kniesoor die klaagt over het ontbreken van verlichting…

Joepie! We zijn half weg! Nog even op de kaart kijken voor de route en we vertrekken weer!

De benen doen nog redelijk mee, al is het met een beetje protest… We vullen onze rit met veel gebabbel en lachen wat af! Dat scheelt enorm, want je let niet meer zo op de kilometers die nog moeten komen…

Corry heeft af en toe wat moeite met rechts en die “andere” rechts, en ik als Vlaamse weet niet waar de rijweg eindigt en het fietspad begint... Ik rijd af en toe in het midden van de weg, net als de Vlaamse “coureurs”, oeps! Maar gelukkig geen ongelukken onderweg!

Een verdwaald eekhoorntje schiet gauw de boom in, schrok waarschijnlijk van ons gekwebbel!

Auw, nu begint ons arme lijf op den duur wat te reclameren… We gaan opsommen waar het allemaal zeer doet, en dat wordt een flink lijstje…

Gelukkig mankeert er niks aan onze tong…

Dringend een pauze dus…

Dan de laatste stop in zicht, we strompelen de fiets af… Gelukkig maakt onze huisfotograaf Hennie hier geen foto van, vast geen fraai gezicht…

Maar drie maal hoera! De taverne is nu wel open! Hier is de koffie heerlijk warm, en de appeltaart hemels!

Niks aan te doen, we moeten weer ons stalen ros op… We doen even dapper, maar kijken elkaar vol begrip aan, hm

Het tempo ligt aanzienlijk lager dan de eerste 30km, doch langzaam maar zeker komt ons doel in zicht!  Hoewel langzaam? Voor ons rijdt een groep mannelijke fietsers in vol ornaat… We sluiten ons even aan. Ze zijn zo nieuwsgierig dat ze één voor één gaan omkijken en nog trager gaan rijden dan voordien… En dan zeggen ze dat vrouwen nieuwsgierig zijn??? Dit wordt een beetje gevaarlijk ondertussen… Corry besluit dat we dan maar een spurtje moeten inzet! Kreun! Maar wel lachen als we er voorbij zijn, er klinkt nog een snerpend fluitje van de groep achter ons… Voor een naderende auto of naar die twee fitte dames????  Zal wel het eerste zijn geweest…

Moe maar heel voldaan komen we weer thuis met 40,8km op de teller… We zijn zo blij dat we het gehaald hebben!

Het afstappen verloopt ook weer iets minder galant, maar ach, wie geeft daar om? Het is immers voor het goede doel…

Een geslaagde “missie”, en hopelijk veel uniformen op komst voor onze meisjes!

“sportieve” groetjes, Chrisje en Corry

(en fotograaf Hennie)

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 September 2010 om 12:54

PETJE AF en inderdaad hopelijk veel uniformen.

groetjes Frea

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 September 2010 om 16:14
Een mooi verslag
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 September 2010 om 18:22

geweldig wat een leuk verhaal!!

en een knappe prestatie naturlijk!!

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 September 2010 om 19:46
Super, we zijn trots op jullie.
Fijn dat jullie geluk hadden met het weer (en de wind) Hier heeft het ook de hele dag geregend.

Wat een leuke verslagen hebben jullie gemaakt en de foto's zijn enig!
Rust lekker uit, ik vind jullie Kanjers!!!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 September 2010 om 20:09
Wat een leuk verhaal. We zijn met zijn allen enorm trots op jullie. Fijn dat jullie zoveel sponsors bij elkaar hebben weten te krijgen. Ben benieuwd naar het totaalbedrag en hoeveel uniformen het heeft opgeleverd.

Jullie zijn toppie
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 15 September 2010 om 20:21
Wat geweldig dat jullie het hebben gehaald!!! Kan me voorstellen dat de spieren nu protesteren  Gelukkig is het met de appeltaart toch nog goed gekomen  Heel erg bedankt voor jullie verslag en de foto's. Leuk om te lezen en te zien!!!
Groetjes
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 September 2010 om 20:33
Ik kan werkelijk niets anders bedenken dan voorgaande dames reeds hebben geschreven. Dus ook van mij een .
Heel leuk ook het verhaal van jullie en de foto's.
Nogmaals een .
Groetjes Tineke01
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2010 om 17:54

Wat hebben we toch kanjers in onze club  

ben echt benieuwd naar de totale opbrengst ..... en dan doel ik niet op zere spieren, benen, armen etc.

TONY
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2010 om 20:29

We houden nog even de spanning erin,tot iedereen betaald heeft.

Ik heb ook nog een paar sponsors zonder bedrag,die wilden het voor ons spannend houden.

Maar ik verklap wel,dat het een succes is.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2010 om 20:49
Wat een leuk verhaal. Heb hartelijk moeten lachen om die mannen in uniform en hun fluitje hihihi
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2010 om 21:17

Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Wat een leuk verhaal. Heb hartelijk moeten lachen om die mannen in uniform en hun fluitje hihihi

Wij ook!!

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 September 2010 om 20:28
Geweldig!!! Alhoewel...ik had niet anders verwacht Zonder flauwe kul: gefeliciteerd met deze
prestatie!! En erg leuk,dat we een goed verslag
hebben gekregen.Dat is een bedankje waard.
Back to Top
Annemaries View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 17 September 2010 om 23:30

Wat goed dat jullie het gehaald hebben! Kan iemand me in een pm een rekeningnummer toesturen waarnaar ik een bijdrage kan overmaken? Ik heb de sponsoractie gemist maar vind het leuk om toch nog mee te doen.

Groetjes, Annemarie

Annemariesbreiblog.blogspot.com
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 September 2010 om 05:59

Pm gestuurd naar Annemarie.

leuk dat je meedoet!

Dank je wel.

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 September 2010 om 09:47
En de opbrengst al geteld of gaat dat nog niet door de spierpijn??????
Groeten Jacqueline
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 September 2010 om 10:49

duurt even voor alles op de rekening staat, denk ik... de banken zijn niet zo snel als jullie, hé, hihi!  ik weet wel ongeveer al iets, maar het eindbedrag is ook voor mij nog even een geheim, hoor! er komen nog steeds lieve hobbydoosjes bij die dit gemist hebben en nu pas lezen, waarvoor dank en dikke knuf!

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 September 2010 om 17:49

Dat tellen is niet zo moeilijk,maar er moeten nog aardig wat mensen betalen,veel betalen nog niet via internet,en dan duurt het even.

Ik weet lekker wel het totaal aan toegezegde bedragen,maar wil dat nog even stil houden,totdat iedereen betaald heeft.

Dus nog heel efkes geduld.

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 September 2010 om 18:02
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Dat tellen is niet zo moeilijk,maar er moeten nog aardig wat mensen betalen,veel betalen nog niet via internet,en dan duurt het even.

Ik weet lekker wel het totaal aan toegezegde bedragen,maar wil dat nog even stil houden,totdat iedereen betaald heeft.

Dus nog heel efkes geduld.

wachten duurt zo lang....

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns