Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Foto´s van de gezellige freubelavond

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 00:10
Wat leuk dat jij zulke avonden organiseert! En wat ziet het er allemaal lekker uit... . Ik hoop niet dat je vannacht ziek wordt met een pond bonbons achter de kiezen. 
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 00:22

Ik hoop het ook niet......maar dan is het m´n eigen schuld.

Ja leuk hé, m´n hulstjes en bloemetjes. Ik heb ze nu van fondand geboetseerd in plaats van marsepein.

Als ik eind van de week de cupcakes heb gebakken ga ik ze hiermee decoreren. Dan zal ik ook foto´s maken .

Kamilla......ik zou ook graag freubelavonden of middagen willen voor de hobbydoosjes en natuurlijk zijn andere handwerksters ook van harte welkom  

Ik haak nooit af!

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 10:23
Dat ziet er prachtig en heerlijk uit Marileen.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 10:26

heeel leuk gemaakt

(die hulstblaadjes kan je ook van papier maken voor op jou kerstkaarten)

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 10:44
En Marileen, goed geslapen afgelopen nacht en niet meer misselijk geworden? Een pond bonbons, waar laat je ze?
Maar ja, als ze zo fantastisch lekker waren ...

Jij bent heel erg creatief hoor, prachtige werkstukken zijn het gewoonweg. In dit geval zou ik haast zeggen, zonde om op te eten.

Een banketbakker kan het niet beter, lijkt me.

Dan nog die avonden die jij organiseert, je bent er maar druk mee. Leuke hobby!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 11:18
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Kamilla......ik zou ook graag freubelavonden of middagen willen voor de hobbydoosjes en natuurlijk zijn andere handwerksters ook van harte welkom  

Is zoiets niet online mogelijk? De afstand speelt natuurlijk wel een rol in dit soort bijeenkomsten. Waarschijnlijk komen jouw gasten binnen een straal van 25 KM uit jouw omtrek. Het doet mij denken aan een documentaire over Noorwegen waar elke dinsdag 's avond een groepje vrouwen uit de omtrek bij elkaar komen om te handwerken, een film te bekijken of iets anders te maken.   
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 11:43

Er komen er ook die verder weg wonen

Gisteren waren er die 60 km weg wonen.

Maar het is natuurlijk makkelijker als je dichterbij woont.

Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns