Foto’s van kuikens,kuikentjes en eendjes. |
Reageer ![]() |
Autheur | ||||||||||||||||||||||
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Mei 2011 om 21:31 |
|||||||||||||||||||||
Hallo hobbydoosjes. Ik heb geprobeerd om mijn oude topic over de kuikens te updaten maar geen flauw idee,hoe dat moet. Dus maar een nieuw topic gestart.
|
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||
wow , wat zijn die al groot geworden ! die krijgen groeikool bij u om te eten en ooh die eendjes , ze zien er uit om te knuffelen (ja ik ben een eendenzot lol) |
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
|||||||||||||||||||||
JA ZEG WAT EEN KANJERS ZIJN HET GEWORDEN ? ZE KRIJGEN GENOEG ETEN MERK IK
![]() DE EENDJES ZIJN OOK KEISCHATTIG |
||||||||||||||||||||||
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
|||||||||||||||||||||
zaten er nog veel haantjes bij? papa en mama boomeend zijn ook supermooi, hebben zij de pijltjes zelf uitgebroed of broedmachiene |
||||||||||||||||||||||
lydia wijsbroek
|
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
|||||||||||||||||||||
wat een leuke familie
![]() |
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
|||||||||||||||||||||
ze zijn wel snel groot geworden heel leuk om te zien ook de kleintjes weer
|
||||||||||||||||||||||
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
|||||||||||||||||||||
Ik denk het wel van de haantjes.We gaan dit weekend ringen,dan weet ik precies hoeveel hanen er tussen zitten,ik zal ze tellen. De boomeenden zitten om de beurt op de eieren,zo schattig,ze broeden ongeveer 30 dagen maar ze kunnen niet in de grote vijver blijven en vorig jaar was dat een groot fiasco (waren zelf met vakantie toen,heeft mijn zwager opgelet).Nu heeft Kees op dag 28 de eieren in de broedmachine gelegd,maar bij dit soort eenden zijn de eieren meestal onbevrucht,jammer genoeg.Er waren 11 eieren en maar 3 bevrucht.Deze zijn wel uitgekomen.
|
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
Wen370 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
|||||||||||||||||||||
Oh, geweldig seg! En ik denk dat kleine eendjes echt wel heel snel groeien, want langs waar ik vaak fiets waren die eerst ook zo minin en nu al bijna zo groot als de mama op een paar weken tijd.
Maar jullie hebben er wel heel veel seg. |
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
|||||||||||||||||||||
geweldig om te zien hoe het allemaal groeit en bloeit!!!
|
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
|||||||||||||||||||||
wauw dat gaat snel he...leuk om mee te kijken.
|
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
|||||||||||||||||||||
Zo schattig
|
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
|||||||||||||||||||||
Wat enig om te zien!!!
|
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
|||||||||||||||||||||
Wat leuk allemaal, om te lezen en te zien.
Jullie zijn er maar druk mee! Wel een leuke hobby, bij Hobbydoos lijkt me. Groet, Tineke01 ![]() |
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
|||||||||||||||||||||
wat eens chatjes zeg.ze zijn al aardig gegroeid.
|
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |