Foto's van Thian |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 Augustus 2016 om 20:25 |
![]() ![]() Thian zal zelf wel een commentaar geven, denk ik zo. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik vind die deurstopper helemaal te gek!
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
helemaal Eigen patroon en Eigen fanatsie
allemaal halve vasten, daar ben ik gek op er zit een zak macaronie onderin voor als er hongers nood komt zodat ie stevig staat de poef in omgegaakt en de boven kant is met dun touw van de action gehaakt dat was doorzetten maar het kan tegen de ergste nagelscherp beurten van de katten en ik vind het stoer, de rand is witte katoen |
|
![]() |
|
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
hartelijk dank lao tse echt fijn dat je dit wilde plaatsen voor me
de volgende keer ga ik het zelf proberen |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat een leuke ideeën!
![]() Een deurstopper is reuze handig en veel leuker dan zo'n metalen ding van een huishoudwinkel. De poes is vast dolgelukkig met de poef. Handig om met touw te werken i.v.m. slijtvastheid.
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
wat een prestatie zeg
geweldig mooi gemaakt |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
die deurstopper is echt de max. En helemaal in halve vasten? Dat moet wel zwaar geweest zijn dan om te maken.
|
|
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
schitterend allemaal
|
|
![]() |
|
het dicht haken van de bovenkant van de deurstopper was lasting
verder was het een gezellig klusje bij de tv en radio enzo het met touw haken werd zwaarder naar mate het groter werd dat was ook in halve vasten ik heb er iets mee haakt heerlijk dat had ik echt verkeerd in geschat ik heb atrose in mijn handen maar ik schijn een volhouder te zijn en het is slijtvast die poef, geweldig toch |
|
![]() |
|
Charlotte1234 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
Erg mooie creaties! En petje af, haken met touw! Lijkt me loodzwaar!!
|
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Heel leuk.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Erg leuk, vooral die deurstopper!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
ja he ik was net verhuisd en wilde iets maken om mijn huis Eigen te maken er was zoveel weg gegooit en het was nog zo leeg... en het kost me heel veel moeite me thuis te voelen dan (hiervoor woonde ik in Rotterdam) maar het heeft wel even geduurt voor ie klaar was
ondertussen kregen we een action hier in dit kleine dorpje met dat leuke bedrukte vilt dat maakt het helemaal af |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Er gaat niks boven je zelf echt thuis voelen in je eigen huis. Dan is het fijn als je de gave bezit om met handwerk dat eigene er in te brengen.
|
|
![]() |
|
ja he' dat is fijn he je kan het helemaal in je kleur en naar je zin maken, er hangen ook Eigen gemaakte schilderwerken :) en 1 wand bos behang
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat heb je leuke dingen gemaakt
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Erg leuk en de kat profiteert er lekker van.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Die deurstopper, zou je uit moeten schrijven of dicteren - die is echt heel leuk en heeft een goede gezichtsuitdrukking.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Die deurstopper is het einde wat leuk .
Hoe heb je hem verzwaard ?? Dat je moet wennen uit Rotterdam naar het Westland kan ik me goed voorstellen . Ik kom ook uit Rotterdam en hoe ouder ik word hoe meer ik er naar terug verlang . Helaas, of misschien wel goed hebben wij geen action . |
|
![]() |
|
in Rotterdam heb je alles en musea en wat je maar wilt dat is fijn
hier was het even zoeken ik heb als kind in drente gewoont maar kreeg werk in Rotterdam dat was wennen en hier was het ook even wennen maar ik heb een prachtig plekje dat is heel fijn zo aan het water met alle plezier bootjes ik heb altijd nog heimwee naar drente maar daar kan ik niet naar terug dit is mijn 15de huis en dat is genoeg het is hier heerlijk zo dicht aan zee, 5 km dicht bij bos en uit de drukte, dorpjes dichtbij en net een nieuwe leuke dierenwinkel geopend die voer voor mijn katjes besteld onder in de zit een kilo zak macaronie voor als de hongersnood een keer komt, kunnen we em slopen, de ogen zijn knopen in het midden de iris een heel fijn blauw knoopje met een wit hartje, de rest is vilt op het haakwerk het haakwerk is gewoon plat en dan haar boven gaan als maar erscht door |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |