Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Fotoshoot

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Fotoshoot
    Posted: 23 November 2018 om 11:02
Vorige week zaterdag heb ik mijn fotoshoot gehad. We zijn naar de bossen geweest in Oisterwijk. Dit is 1 van de foto's die ik heb ontvangen.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2018 om 12:18
wow, en gelijk met uw nieuwe vest EN de camouflageboom.
Ge waart aan iets heel serieus aan het denken zo te zien waar ge toch een heel klein beetje kwaad/droevig om zou worden. (misschien omdat ik u als een optimistisch vrolijk persoon zie)


Hebt gij van nature zo'n krullen? Daar ben ik dus jaloers op. Ik heb van nature als het wat langer is 'valmaarnaarbenedenzodichtmogelijktegenhethoofdhaar' en als het heel kort is 'steekallekantenophaar'.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2018 om 12:44
Originally posted by bep bep wrote:

wow, en gelijk met uw nieuwe vest EN de camouflageboom.
Ge waart aan iets heel serieus aan het denken zo te zien waar ge toch een heel klein beetje kwaad/droevig om zou worden. (misschien omdat ik u als een optimistisch vrolijk persoon zie)


Hebt gij van nature zo'n krullen? Daar ben ik dus jaloers op. Ik heb van nature als het wat langer is 'valmaarnaarbenedenzodichtmogelijktegenhethoofdhaar' en als het heel kort is 'steekallekantenophaar'.


Whahahaha Bep, het was de bedoeling dat ik een beetje dromerig moest kijken. Maar ja, ik ben geen fotomodel

Die krullen zijn inderdaad van mijzelf. Ben er ook heel erg blij mee. Heb ooit eens kort haar gehad en daar had ik best veel spijt van. Dus heb ik ze weer laten groeien, zodat de krullen weer terug kwamen
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2018 om 13:14
Mooie foto wow en natuurlijk het vest is echt heel mooi...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2018 om 13:23
Voor mij is het een super-prachtige foto geworden! De kleuren van het vest zijn helemaal in harmonie met de rest van de herfstachtige omgeving. Ik denk dat het moeilijk is om met een duidelijk aanwezig brilmontuur een dromerige blik te suggereren. Zoals je denkt dat je kijkt, pakt vaak anders uit in de praktijk. Dat heb ik laatst weer ondervonden bij het maken van een foto voor mijn rijbewijs.       ...

Gelukkig wordt er bij mij zelden of nooit naar gevraagd. Maar jij kan met deze foto trots voor de dag komen!
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2018 om 13:45
Een hele mooie foto zeg!
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2018 om 16:17
Mooie foto.

Vest komt goed tot z'n recht.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2018 om 19:46
Mooie foto, mooi licht en een mooi vest. Kijken met een bepaalde blik op commando - en dat ze dan ook nog net op het juiste ogenblik
afdrukken - nee zo eenvoudig is het blijkbaar toch niet LOL Stond er ook iemand vlakbij die je een warme jas kon omwerpen ?
Leuk hoor. Net even iets anders dan alle andere dagen.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2018 om 19:55
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Mooie foto, mooi licht en een mooi vest. Kijken met een bepaalde blik op commando - en dat ze dan ook nog net op het juiste ogenblik
afdrukken - nee zo eenvoudig is het blijkbaar toch niet LOL Stond er ook iemand vlakbij die je een warme jas kon omwerpen ?

Leuk hoor. Net even iets anders dan alle andere dagen.


Nee, er was niemand voor mijn jas dan alleen de fotograaf en ik. Maar het viel reuze mee met de kou in het zonnetje
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2018 om 21:22
Leuke foto en het vest komt mooi tot zijn recht.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2018 om 13:03
Prachtige foto .

Kamilla ,mocht jij je bril op op de foto voor je rijbewijs .?

Ik eerst wel en toen werd ik gebeld dat het niet geaccepteerd werd ,en moest ik nieuwe foto's laten maken ,zonder bril .
Het was hele maal geen bijzondere bril .

Jondala Eindelijk eens iemand die blij is met haar krullen .

Mijn dochter heeft ook zo'n prachtig hoofd met krullen ,maar ze vindt het beslist niet leuk .
Als kind vond ze het zelfs verschrikkelijk .
Ze noemen me nooit bij mijn naam ,maar ik ben altijd dat meisje met die krullen was haar klacht
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die mij herkent op de foto van mijn rijbewijs


Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2018 om 15:27
Deze keer mocht ik voor het eerst geen bril op voor de pasfoto van het rijbewijs. Tien jaar geleden bij de vorige fotosessie nog wel.

Jondala, het was geen kritiek op jouw bril, hoor!   
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2018 om 16:02
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Deze keer mocht ik voor het eerst geen bril op voor de pasfoto van het rijbewijs. Tien jaar geleden bij de vorige fotosessie nog wel.

Jondala, het was geen kritiek op jouw bril, hoor!   
snap ik Wink
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2018 om 16:20
Dat was bij mij ook zo .
Maar ik zit vanwege mijn leeftijd op om de vijf jaar .

De foto van 5 jaar toont meer gelijkenis dan de nieuwe .

De fotograaf had er wat op gevonden , zonder bril en met bril voor een geld . Heb je toch nog een leuke pasfoto .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2018 om 17:30
Originally posted by Jondala Jondala wrote:

Heb ooit eens kort haar gehad en daar had ik best veel spijt van. Dus heb ik ze weer laten groeien, zodat de krullen weer terug kwamen

Grappig, ik heb lang geleden ook eens mijn haar kort laten knippen en kreeg toen volkomen stijl haar. Heel vreemd, alsof het mijn eigen haar niet was.

Ik heb het weer laten groeien en de krullen kwamen ook weer terug. Andere krullen dan van jou, maar nooit meer stijl.

Mooie foto, trouwens. En een mooi vest.Clap
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2018 om 14:56
Mooie foto hoor, ik zie hem nu pas. Hij kan zó op de cover van een handwerkblad! :) 
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2018 om 16:24
mooie foto
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns