Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Frivolité

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 16:13
Ik heb een foto gemaakt van mijn knoopjes maar weet niet hoe ik hen vanaf mijn i pad kan versturen wat een slome ben ik hè Kan eigenlijk niet veel alleen breien en haken als iemand zegt hoe ik het vanaf mijn i pad kan versturen komen we er misschien achter groetjes Betty
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 17:26
kan je er niet mee helpen .
heb niet eens een ipad .Doe het gewoon met een tel waar je alleen mee kunt bellen .Werkt prima
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 18:51
Hoor dan mutti misschien is dit de manier om het uit te leggen .Mijn spoeltje gaat eerst van onder en dan van boven terug en de tweede x van boven en van onder terug maar de steekjes zien er toch hetzelfde uit.dat is vreemd toch wand dan kon je een steekje maken .gr Betty
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 20:06
Uit een oud topic heb ik een uitleg over hoe je een foto kunt plaatsen gehaald (het is inderdaad vrij ingewikkeld, je kunt hem niet direct vanaf de iPad hier neerzetten):

Foto’s plaatsen

Ik neem aan dat je foto al op je PC bij, mijn afbeeldingen staat.
Ga op Internet naar de site
http://www.freebits.nl/index.php

 

Klik op bladeren en zoek je foto bij mijn afbeeldingen op.
Klik op de naam van je foto en klik op upload.

Dan krijg je de foto te zien, met er onder een paar regels.
Klik op code voor forumpost met rechts op je muis, hij wordt dan geselecteerd (blauw) en klik kopiëren aan en dit plak je onderaan in het hokje waar je ook een berichtje schrijft, met Previeuw kan je kijken of het de goede foto is.


En hier hoe of je de foto's kan bewerken.

http://www.fotoaanpassen.nl/

Bij verkleinen moet je klikken op het schuifje in het midden en met Crop kan je de foto uitsnijden.

Hoop dat het werkt! Als ik je uitleg zo lees, lijkt het erop dat je toch iets niet goed doet met de 'flip'. De twee steken die samen een 'knoop' vormen moeten er allebei anders uitzien, ze zitten normaal gesproken in setjes van twee aan elkaar vast. Hoop dat we je foto te zien krijgen.

En natuurlijk hartelijk gefeliciteerd, fijn dat je vandaag zulk goed nieuws gekregen hebt!




Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 13:21
Hoi lieve dames,hartelijk bedankt voor jullie geweldige hulp want hiep hiep hoera het is gelukt. Ik trok al die tijd aan het verkeerde draadje erg hè.? Maar het is nu goed Ik kan ook een rondje maken en ik stop nu met zeuren lieve Gr. Betty
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 14:11
Wat super dat het gelukt is! Ik had er geen moment aan gedacht dat dat het probleem zou kunnen zijn. Heel veel plezier dan, benieuwd naar je creaties!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 16:36
Dat was beslist geen zeuren hoor Betty ,maar het is zo ontzettend moeilijk om met woorden uit te leggen hoe je het moet doen en waar je in de fout gaat .
Maar je ziet de aanhouder wint .
 
succes verder
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 07:56
Ik heb al veel plaatjes en filmpjes voorbij zien komen ook op pinterest echt prachtige werkjes, denk dat ik dit ook wil leren!!!
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 19:15
Hoi dames ,ik beter toch nog niet helemaal uit heb een mooi ringetje gemaakt en het is dicht maar bij mij gaat dat alleen maar door aan het onderste draadje te trekken .Dus niet aan het spoeltje ,terwijl indamt overal lees en zie op de YouTube filmpjes ben ik nou wereldvreemd of hebben meer mensen dat .? Kan nog geen foto sturen maar dat leer ik binnenkort.Voor de rest ziet mijn ringetje er geweldig uit Gr. Betty
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2013 om 08:08
Dan vrees ik dat je toch iets verkeerd doet! Heb het vaker gehoord ( en vast zelf ook gedaan, want ik deed alles fout wat je fout kan doen). Het is wel iets wat je op moet lossen, anders kun je niet verder na de eerste ring. Werk je wel op het goede gedeelte van de draad? Als je de draad om je hand hebt, maak je de knopen op het deel aan de achterkant van je vingers, en niet op het deel aan de kant van je handpalm. Je mag ook nog steeds een foto posten, mag je ook naar mij mailen als het niet lukt om hem hier te plaatsen.
PS Je zeurt niet, vraag zoveel je wilt!




Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2013 om 10:55
Hoi pluk e.a.,mijn zusje komt zo en die heeft ook meegedacht en gedaan en die is er gisteravond uitgekomen en komt het me zo laten zien En het ligt aan wat jij zegt pluk .Mijn steken zitten aan de verkeerde kant dus het komt zo goed .Nogmaals allemaal bedanktLieve groetjes Betty
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.390 seconden.
Lang Yarns