Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

frustraties bekoelen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: frustraties bekoelen
    Posted: 23 Oktober 2014 om 14:29
efkes mijn frustraties afreageren :***** f**$,s***

vwalla dat lucht op.

Ik ging efkes rap een paar nieuwe kussenovertrekken maken voor in de zetel.

Na 2 overtrekken had ik al drie keer een gebroken draad, heb ik de haaknaald moeten gebruiken om de draad die ergens aan zo'n hendeltje in de machine was rondgedraaid te moeten lostrekken, heb ik 2 keren moeten bukken omdat het ineens blokkeerde en ik dacht dat de naald rond mijn oren ging vliegen, na de blokkage opgeheven te hebben kwamen er zomaar ineens draden van de stof die ineen krimpen. Na toch volhard te hebben ging het ineens van krak, ja de naald kapot natuurlijk. Dan gaan zoeken waar dat ik de nieuwe naalden had ingestoken. Uiteindelijk gevonden en er een nieuwe naald ingedaan en het 2de kussen afgemaakt zonder problemen.
Pfoeh dat lucht op.

Nog 6 te gaan.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 14:34
Goed van je, dat je niet alles aan de kant gooit met die pech allemaal. Nu eerst een bakje koffie of thee en dan lekker die andere 6 zonder problemen maken, dat moet lukken!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 14:46
Gooi t er maar uit meis, dat doet een mens goed.
Succes met de andere 6Wink
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 16:12
grrrr knap dat je die andere nog gaat afmaken....zal wel een doos chocolade worden na afloop of niet?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 16:14
Twix is geloof ik het toverwoord in huize bep.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 16:18
Das inderdaad frustrerend. De problemen klinken trouwens alsof ze door een kromme naald werden veroorzaakt. Soms kan een kleine (voor het oog bijna onzichtbare) kromming in de naald voor veel problemen zorgen. Als mijn draad meerdere keren achter elkaar breekt begin ik altijd met het vervangen van de naald.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 18:04
Na nog drie kussens gemaakt te hebben heb ik de 'kussens' in de ring gegooid.

Goed aan het stikken, spoel op.
Ik ging er een met een flapje maken, dus ik vouw het flapje om (tot halverwege het kussen), leg alles netjes onder de naald, begin gaan te stikken, ben op het einde, heb ik alles gewoon dichtgenaaid en geen kussen meer in te krijgen natuurlijk. Tornmesje erbij en losmaken.
En omternieft beginnen.

Twixen waren al op en chocolade heb ik niet meer in huis dus zullen het schijfjes tomaat met mozzarella worden en een beetje chilli/knoflookolie erover.

En het zal dus idd een kromme naald geweest zijn want bij de blokkage was het zo een metaalklankske. Maar ze was nog niet kapot dus biebie blijft voortdoen ermee;

Dus dat hebben we weeral bijgeleerd nu.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 18:59
Als het eens niet meezit, kun je het vaak beter even wegleggen tot je zelf weer "koel" bent
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 20:00
Uhm, ander merk draad kopen ?
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2014 om 14:38
Leven met je mee, adem in, adem uit
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2014 om 14:55
Haha, volgens mij moet jij gewoon je kussens kant en klaar kopen.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2014 om 15:33
Originally posted by JokeP JokeP wrote:

Haha, volgens mij moet jij gewoon je kussens kant en klaar kopen.

Weette gij wat dat kost een kussen? Een paar naalden is goedkoper en ik heb de gifstoffen in mijn lijf er eens uit kunnen gooien. Moet nu wel de kamer luchten natuurlijk want het hangt hier vol.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns