Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenGABY

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2009 om 11:06
GABY,OOK NAMENS MIJ STERKTE EN IK MISTE JE AL EEN TIJDJE,GROTE ZUS NAATJE PAS GOED OP HAAR,GROETJES VAN DIANA.
Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2009 om 11:41
veel sterkte
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2009 om 12:06

Veel sterkte en beterschap. Dat ze maar snel een wondermiddel uitvinden voor iedereen met deze ziekte.

Groetjes Daisy

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2009 om 18:23

Heel veel sterkte toegewenst!

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2009 om 18:41
Originally posted by gaby gaby wrote:

tjonge wat lief van je grote zus en al die andere die een berichtje hebben achter gelaten.

Ik zit met tranen in me ogen, en vindt dit helemaal toppie. Ik weet gewoon niet wat ik moet opschrijven. Ben ook al een week niet op het forum geweest en nu eigenlijk voor het eerst omdat ik even wilde kijken van dat weekend bij renate in september en ik zag ook dit.

Echt super en dit zal me zeker bij blijven.

Ik wil al de andere met deze ziekte ook erg veel sterkte wensen, en laat me weten als het wondermiddel uit is. ik heb wel van renate een artikel gekregen met een medicijn en dat ga ik nog even aan de dokter vragen. wie weet helpt het.

Nogmaals grote zus bedankt voor dit ontzettend lieve bericht,.

Ik ben blij met zo,n top zus.

knuffel

gaby,er schijnen mensen te zijn die goed reageren op een aantal medicijnen,vraag maar eens aan de reumatoloog,o.a een antidepressiva,en lyrica,bij mij werkt het niet,maar wie weet bij jou wel.

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2009 om 20:38
Gaby, veel sterkte toegewenst , groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2009 om 21:51

Gaby, heel veel sterkte met je fybromialgie, ik heb het zelf ook en het gaat wel redelijk goed met mij nu na 11 jaar( toen is het door een reumatoloog bevestigd) Ik had er al jaren last van maar het werd altijd afgedaan als het zit tussen je oren.

Dat zal allemaal best maar ondertussen zit jij met een lijf wat niet meewerkt.

Glucosamine kan helpen en als je zorgen hebt om wat of wie dan ook, probeer er met iemand te praten die je kan helpen je zorgen weg te nemen. Of er in ieder geval zo mee om te gaan dat ze niet uiteindelijk in je lijf gaan zitten. Je snapt wel wat ik bedoel.

Doseer al je bezigheden, dat is niet gemakkelijk maar het werkt wel.

Heb je het een dag druk gehad, doe de volgende dag dan maar even nks, alleen het hoognodige. Wat je huis betreft, maak een werkrooster en probeer je er aan te houden. Doe iedere dag een kleinigheid en uiteindelijk is je huis altijd netjes en schoon( lukt mij nog niet trouwens haha)

OOk als je een keer iets overslaat, dan nog is het niet erg, via het rooster kom je er wel weer.

Wat misschien ook helpt is hulp vragen, samen met een vriendin wat doen in huis is leuker dan alleen. Voor die vriendin kun jij misschien iets anders doen wat zij niet zelf kan.

Zo kom je je dagen wel door al is  en blijft het moeilijk.

Bij mij hielpen middelen als amytriptilyne niet, kreeg er een hele droge mond van en ik heb er precies 1 nacht goed van geslapen. Daarna de zelfde slaapproblemen gehad als altijd.

Probeer je te ontspannen voor je slapen gaat, ontspannen is voor veel mensen niet makkelijk maar je kunt het jezelf goed aanleren.

Als je zonder gepieker in bed in slaap valt scheelt dat al zoveel voor de volgende dag.

Sterkte en een dikke knuffel

All you need is love.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2009 om 11:41
Gaby van deze weg veel sterkte en veel beterschap
Back to Top
petunia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2009 om 23:22

Veel beterschap Gaby

Groetjes Jacqueline

denk aan alle schoonheid die er nog is,en wees gelukkig
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2009 om 09:57

Ook ik heb al jaren last van fibromyalgie.  En ik last laatst iets over het gebruik van zoetstoffen, dat een hoop klachten (vooral reumatische en fibromyalgie) kunnen verminderen door geen zoetstoffen te gebruiken. Nu let ik er dus sinds een tijdje op dat ik geen zoetstoffen meer gebruik (geen zoetjes, light frisdrank etc). Je staat er van te kijken in hoeveel producten zoetstof is verwerkt. Nu ben ik er nog maar kort mee bezig maar ik heb het idee dat het wel helpt. Misschien voor jou ook een tip. Alle beetje helpen......dit is zoiets van baat het niet dan schaad het niet.

odette
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2009 om 23:51
GOH,IK WIST NIET DAT ER ZOVEEL MEISJES VAN DE HOBBYDOOS
DEZELFDE AANDOENING HADDEN.DAT IS EEN VAN DE VERVELENDE BIJKOMSTIGHEDEN VAN DEZE ZIEKTE,JE ZIET AAN DE BUITENKANT NIET DAT IEMAND DAAR LAST VAN HEEFT.
NU IK HET BIJ MIJN ZUSJE ZO VAN DICHTBIJ MEE MAAK BESEF JE PAS GOED WAT ZOIETS INHOUD.
DAT ZELFS HET TYPEN VAN EEN BERICHTJE OP HET FORUM HAAR AL MOEITE KOST,DAT KUN JE JE BIJNA NIET VOORSTELLEN.
IK HOOP UIT DE GROND VAN MIJN HART DAT ZE HIER OOIT
EEN GOED MEDICIJN VOOR HEBBEN ZODAT AL ONZE MEDE
HOBBYDOOSJES/MENSEN ZICH BETER KUNNEN VOELEN.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns