garen action |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 April 2015 om 19:48 |
Ik heb gisteren 2 bolletjes made by me variety gokocht.
een mooi kleur verloop .maar waardeloos garen. dat is mijn mening .ik wilde een beertje haken hoofd en lijf zijn klaar. en toen heb ik de rest van het garen plus de gehaakte delen in de afval bak gegooid. zonde van het werk .maar je trekt het gren zomaar uitelkaar. ik hoef het niet weer. hebben jullie er al ervaring mee ? |
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
is dat die zogezegde katoen, die zo mooi glanst en tamelijk van dikte is?
idd als je ermee haakt is dat stroef, de glans is weg en je moet een tamelijk dikkere haaknaald nemen (zeker een 3) alhoewel ik dus meestal met een 2 haak die Catania bv. |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee het is niet de katoen.
|
|
oant Sjen
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ooit eens met donkerblauw garen van de Action een poppenkleedje gehaakt. Tijdens het haken zag mijn wijsvinger blauw van het garen dat er omheen schoof. Het kleedje heb ik gehouden, het restje heb ik de vuilbak ingekieperd.
Ik durf daar geen garens meer te kopen...
|
|
Grx
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik gebruik die dunne acryl van action op mijn fijnbreier.
vind het geen super garen maar het doet het goed, is sterk en in leuke kleurtjes verkrijgbaar. het ook de gekleurde katoen en de kleurtjes katoen maar daat heb ik nog niet mee gebreid. met de dikkere acryl hebben wel twee breisters een truitje gemaakt, zij vinden het wat dunner dan bijv. royal maar verder goed te breien. |
|
BreiMuts
Duizendpoot Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het acryl wol is prima om te breien breit heerlijk op pennen 1½
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze week zijn de gemeleerde bolletjes in de aanbieding.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
BreiMuts
Duizendpoot Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is dat de katoenen bolletjes?
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier is de actionwol,
|
|
|
|
BreiMuts
Post Options
Thanks(0)
|
Gave kleurtjes
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |