Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

garen bij action

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: garen bij action
    Posted: 27 Februari 2014 om 11:53
Aangezien ik er bijna nooit kom en vanmiddag wel.

Is er ook garen bij de action wat absoluut de moeite waard is om mee te nemen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 11:57
Ik vind van wel, dun en zacht, maar ze hebben ook dikker en dat textielspul om mandjes van te haken. Haakpakketjes, knopen, breed biaisband, diverse knutselspullen. Ik had er ook etiketjes vandaan om in je zelfgemaakte kleding te naaien, maar die zag ik de laatste keer (gistermiddag) niet liggen. In Apeldoorn centrum.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 11:58
Dat hangt van jou af - het meeste wat ze hebben uhm heet het lisa, de kleuren zijn anders dan Zman
en ik vind persoonlijk de soft van Zman zachter. Maar omdat ik momenteel kleuren verzamel heb ik wel
het een en ander meegenomen, zucht. Ze hebben soms ook andere garens, katoen, heel dik of met
 bobbels maar het is niet gezegd dat ze dat bij jou ook hebben en of je dat interessant vindt.
 
Ja even Magtelt bijvallen, ze hebben wel leuke brei en haakboeken - slappe kaft, leuke inhoud !
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 12:06
Ik hebmijn hele deken van lisa van action gemaakt en is goed te doen maar ik vind ook soft zachter breien maar soft is dunner en ze hebben daar ook een dunnere en die is weer dunner als soft van zeeman
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 12:18
Ik ben zelf meer van haken en breien van kleding.
Maar wil nog wel eens verdwaald bv een sleutelhanger maken.
Of met de kerst ballen en klokjes voor mijn moeder. En een gevulde kerstman voor mezelf.

Ohhh dakraam gordijntjes heb ik ook gemaakt.en zit erover te denken om een nieuwe te maken.

Wil nog foto's showen aan jullie. Maar via fb lukt het me nog niet.
Heb alleen uploads van foto's staan van mijn mobiel. Denk dat ik voor die tip die ik las een album moet aanmaken.

Ga vanmiddag gewoon lekker spieken ook voor garen.
Maar voor de haakboeken ga ik zeker kijken :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 12:27
Heel veel plezier in ieder geval. Ik kijk ook altijd bij het speelgoed en de kinderknutselplanken.

Ik bedoelde de Comfortbra's, niet die gevallen die je vetrollen bedwingen zodat ze op andere plaatsen tevoorschijn ploppen. Ze zijn er in allerlei lentekleuren. Maat S t/m XXL.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 12:29
Dank je wel magtelt. Gaat zeer zeker lukken.
Vriendin stuurde net een app dat ze thuis is.
Dus ik.. ga ervan tussen.

Tot vanmiddag maar weer :)
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 16:20
Zooo .... Terug van de action.
Veel te gevaarlijk joh, moet ik niet te vaak doen whahahaha
Heb een nieuwe werktas gekocht. Vond bij de kinderafdeling rubbere ringentjes waar je een armband mee kunt maken en ik dacht... Hé.. mooie markeerders voor de breinaald Whahaha.
Verder een naaigaren box gekocht met bijpassende spoelen. En een haakboek waar hele leuke dingen instaan. (Incl beenwarmers)
En nog wat andere dingen. Oeps...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 16:34
Die ringetjes komen me bekend voor. Ik vond op de kinderknutselafdeling een pakje met plastic en metalen ringetjes voor sieraden, een stuk goedkoper dan een doosje haakringen van de BB Wolhal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nikaatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2013
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 124
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2014 om 00:18
Ik heb net een deken gehaakt met het Lisa garen van de Action. Over het algemeen prima om mee te haken, soms een beetje pech dat er in een bolletje veel knopen zitten. 
Het katoen van de Action vind ik wel super. Als ze het hebben is het ook altijd zo weg, maar dat is ook niet zo gek met 89 cent voor een bolletje katoen! Ik loop regelmatig even binnen...
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2014 om 20:14
Ik kom er heel vaak en eerlijk gezegd, altijd neem ik wel iets mee. Het is gewoon moeilijk om met lege handen naar buiten te lopen.
En die katoen ben ik helemaal fan van. Haakt heerlijk. Lisa ben ik eerlijk gezegd niet zo'n fan van. Dan heb ik liever de Soft van Zeeman
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2014 om 20:52
na alle anthousiaste verhalen hier ben ik maar eens bij de Action binnengelopen. En ja hoor, met van alles buiten gekomen. voornamelijk met knutselspulletjes voor mijn dochtertje, maar ze hadden ook wat heel dik acrylgaren (nld 10) in het knaloranje. ik had eigenlijk die Sotchi muts willen breien maar ben overstag gegaan en heb van dat garen een simpele muts gebreid. HEEL warm dus eigenlijk niet zo geschikt voor bijvoorbeeld het voetbal van komende zomer.
iemand nog een idee wat ik voor frutsels kan maken van dat dikke garen? het is wel heel lekker zacht.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns