Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Garen kopen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Garen kopen
    Posted: 09 Februari 2020 om 18:50
Dit is mijn volgende project wat ik graag wil gaan maken.
Nu wordt daar garen gebruikt wat ik schitterend vindt. Ik kom er alleen niet achter waar ik het kan kopen.
Heeft iemand van jullie enig idee waar dit te koop is . Mocht het alleen via internet zijn vindt ik het niet erg maar liever dan wel een Nederlandse site. Ben niet zo via buitenlandse sites kopen.

Het garen wat hier gebruikt is, is King Cole riot DK
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2020 om 21:43
Wat is dat onwaarschijnlijk mooi!!! Die zal je vast af hebben als de volgende herfst begint. Vooral die lange puntmuts doet mij wat middeleeuws aan.

Ik heb op de wolnaam gezocht, maar kan eigenlijk niet goed vinden waar je 'm in Nederland zou kunnen bestellen. Rare suggestie misschien: als het eindigt op DK, betekent het dan dat het een Deens fabrikaat is? Dan zou er misschien via familie iets te regelen zijn.    


Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2020 om 22:14
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:


Wat is dat onwaarschijnlijk mooi!!! Die zal je vast af hebben als de volgende herfst begint. Vooral die lange puntmuts doet mij wat middeleeuws aan.

Ik heb op de wolnaam gezocht, maar kan eigenlijk niet goed vinden waar je 'm in Nederland zou kunnen bestellen. Rare suggestie misschien: als het eindigt op DK, betekent het dan dat het een Deens fabrikaat is? Dan zou er misschien via familie iets te regelen zijn.    



Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid. Waarom denk ik daar nou niet aan?
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2020 om 09:57
Déze is het toch bij Pera Pasha: Jondala

https://www.perapasha.nl/king-cole-riot-rhapsody

Zag net dat ze maar 1 bol op voorraad hadden, maar je kunt met ze chatten misschien dat ze het voor je kunnen leveren? Ze zijn daar altijd erg behulpzaam
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2020 om 10:15
Originally posted by Annita Annita wrote:

Déze is het toch bij Pera Pasha: Jondala

https://www.perapasha.nl/king-cole-riot-rhapsody

Zag net dat ze maar 1 bol op voorraad hadden, maar je kunt met ze chatten misschien dat ze het voor je kunnen leveren? Ze zijn daar altijd erg behulpzaam


Inderdaad dat is m. Dat er nog maar 1 op voorraad is, is niet erg. Wilde toch kijken voor een andere kleur. Dank je wel voor de link 👍
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2020 om 10:17
Had je die andere link gekeken Jondala? Gratis verzenden bij 36 euro
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2020 om 10:33
Als je dit garen op google intypt krijg je verschillende hits waar te krijgen. Succes met het project!
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2020 om 10:46
Originally posted by Annita Annita wrote:

Had je die andere link gekeken Jondala? Gratis verzenden bij 36 euro

Ja, die heb ik gezien. Vindt het een beetje wazige site, dus daar zal ik niet snel iets kopen. Toch bedankt voor de link
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2020 om 10:51
Originally posted by Jondala Jondala wrote:

Originally posted by Annita Annita wrote:

Had je die andere link gekeken Jondala? Gratis verzenden bij 36 euro

Ja, die heb ik gezien. Vindt het een beetje wazige site, dus daar zal ik niet snel iets kopen. Toch bedankt voor de link


Ja vond het ook allemaal een beetje onduidelijk, maar als je echt niets kunt vinden is het misschien toch een optie.
Succes
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2020 om 11:00
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:


DK van double knit, de garendikte . . . niet Denemarken 

Je kunt op de site een aanvraag doen, wie in NL het verkoopt -->  KingCole


Net een kijkje genomen op deze site en een aanvraag voor een verkooppunt gedaan. Zag daar 2 kleuren die ik zou willen gebruiken. Nu wachten op antwoord én een keuze maken welke kleur het gaat worden. Dank je voor de link 👍
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2020 om 18:48
Ik keek mijn ogen uit, ze hebben verschillende garens waar ik verliefd op zou kunnen worden.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2020 om 21:11
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

DK van double knit, de garendikte . . . niet Denemarken 

Hmmm, weer wat geleerd. EmbarrassedBig smile
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2020 om 12:04
Suxes ben nieuwsgierig als hij af is
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2020 om 23:26
wooooooooooow gij hebt moed Jondala. Vooral die muts lijkt me een grote uitdaging en dan die stroken aan elkaar naaien.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2020 om 09:47
Originally posted by bep bep wrote:

wooooooooooow gij hebt moed Jondala. Vooral die muts lijkt me een grote uitdaging en dan die stroken aan elkaar naaien.

Ik wil al zo lang deze uitdaging aangaan, en ik zag op pinterest de jas weer voorbij komen dat ik het patroon heb opgeslagen.
Het zal wel even duren voor die af is want het is inderdaad veel werk.
Eerst zal ik toch garen moeten kopen en aangezien ik dat liever in een fysieke winkel doe dan online zal ik nog even moeten wachten.
We gaan eerst carnaval vieren en dan wil ik aan dit project beginnen
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns