Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Garen uit een oudere collectie

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Garen uit een oudere collectie
    Posted: 09 Mei 2014 om 14:03
Goedenmiddag allemaal,

Een aantal jaren geleden heb ik een aantal bollen Phildar Partner 6 gekocht om een trui te maken voor mijn dochter. Dat is helaas achter in de kast blijven liggen en nu ik het eenmaal gevonden heb, blijk ik te weinig te hebben. Mijn vraag is dan ook of er iemand misschien in zijn/haar voorraad deze misschien heeft liggen. Het gaat om de kleur aubépine (oud-roze) of tilleul (groenig). Ik heb de bollen een jaar of 4 geleden gekocht. Uiteraard vergoed ik de kosten en zijn de verzendkosten voor mijn rekening.

Groet,
Inge
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2014 om 15:07
Als dat niet lukt kun je het altijd aanvullen met een andere kleur, want partner 6 bestaat nog steeds.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2014 om 15:44
Op marktplaats gekeken???
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2014 om 17:26
Ik heb idd op marktplaats gekeken, op andere fora een berichtje geplaatst. Aanvullen met een andere kleur is geen optie, in dat geval wordt het vervangen van één kleur.
In ieder geval bedankt voor jullie reactie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns