Garen uit een oudere collectie |
Reageer |
Autheur | |
haakAB
Hobbywonder Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Mei 2014 om 14:03 |
Goedenmiddag allemaal,
Een aantal jaren geleden heb ik een aantal bollen Phildar Partner 6 gekocht om een trui te maken voor mijn dochter. Dat is helaas achter in de kast blijven liggen en nu ik het eenmaal gevonden heb, blijk ik te weinig te hebben. Mijn vraag is dan ook of er iemand misschien in zijn/haar voorraad deze misschien heeft liggen. Het gaat om de kleur aubépine (oud-roze) of tilleul (groenig). Ik heb de bollen een jaar of 4 geleden gekocht. Uiteraard vergoed ik de kosten en zijn de verzendkosten voor mijn rekening. Groet, Inge
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als dat niet lukt kun je het altijd aanvullen met een andere kleur, want partner 6 bestaat nog steeds.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op marktplaats gekeken???
|
|
haakAB
Hobbywonder Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb idd op marktplaats gekeken, op andere fora een berichtje geplaatst. Aanvullen met een andere kleur is geen optie, in dat geval wordt het vervangen van één kleur.
In ieder geval bedankt voor jullie reactie
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |