Garen voor warm weer |
Reageer ![]() |
Autheur | |
sophievk ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 31 Oktober 2013 Locatie: zoetermeer Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 Oktober 2013 om 12:56 |
Ik wil een babydekentje breien voor iemand die rond de evenaar woont (dus altijd rond de 30 graden, maar binnen wel airco). Welk materiaal/dikte van het garen kan ik hiervoor het beste gebruiken? Ik heb nog geen patroon of garen uitgezocht, dus dit ligt nog helemaal open.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nou geen dikke wol in ieder geval!
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
IK zou voor lichte katoen gaan en me in de handwerkwinkel laten adviseren.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
sophievk ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 31 Oktober 2013 Locatie: zoetermeer Status: Offline Points: 3 |
Bedankt voor het advies. Ik dacht eerlijk gezegd dat dit een forum is van een online handwerkwinkel en dit was dus eigenlijk mijn vraag naar advies om vervolgens online te kunnen bestellen. Gaat toch niets boven de 'bricks' he
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Je zou Renske van de hobbydoos een mail met vraag om advies kunnen sturen. Maar zelf voelen is toch het beste, stel dat het gruttig aanvoelt bij het haken, jakkie.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Ik zou half katoen, half synthetisch kiezen, is niet zo zwaar als katoen en toch nog redelijk luchtig. Ben een paar keer rond de evenaar op vakantie geweest en als je ziet hoeveel die kleintjes daar aan hebben maakt het niet zoveel uit denk ik.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |