Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Garfield patroon

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Steffie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2015
Locatie: Kortrijk
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Steffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Garfield patroon
    Posted: 25 Januari 2015 om 10:53
Hallo, kan iemand mij helpen aan patroon garfield en het hondje? Ik zou dit willen haken maar kan nergens patroon vinden 😕
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 11:05
Steffie, Lees even de Hartelijk welkom. (zie tekst hieronder).

Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je dan je profiel bevestigen. Hoewel een aantal hun adres verwijderd hebben, nadat er vervelende Amerikaanse newby's opdoken. Je kunt iemands email-adres opvragen via een PM.

Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook in de regels van het forum vermeld wordt. Bovendien is dit een forum oftwewel panel, dus een groep deskundigen die over een onderwerp spreken en aan wie vragen gesteld kunnen worden. We zijn geen snelbuffet voor gratis patronen. Kijk ook even in de reacties van anderen in het topic of daar al een antwoord staat.

Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je aangeven dat je een patroon, boek, wol, of tijdschrift zoekt. Links geeft links met patronen, die niet illegaal zijn. Koffiecorner is om over van alles en nog wat te kletsen.

Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Je kunt je eigen reacties wijzigen door rechtsboven Post options aan te klikken en dan wijzig bericht.Overigens zou het erg leuk zijn, als je in je profiel je leeftijd en je hobbies zou vermelden. Je locatie (land) is ook wel handig, als we kooptips willen geven.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 11:36
Bij de functie zoeken heb ik niks gevonden, maar op google bij "Garfield haakpatroon" staat een hele lijst. Overigens is dit wel in 2010 hier gevraagd en toen heeft iemand Garfield en Pookie gehad, maar de forumleden in dat topic komen niet meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 11:47
Een beetje brilliant ben ik wel. Ik zag in het ouwe topic dat er in de Diana een Garfield met een bos bloemen staat en jawel, ik heb hem. Toevallig, ik heb nrs 2, 3, 4 en 24. De andere nrs ken ik niet. Hij staat in 2.

Steffie, als je hem wilt, stuur me dan een PM met je e-mailadres, in het Welkom wordt dat uitgelegd, dan ga ik hem scannen en mailen. Zijn er meer gegadigden, dan krijgt der eerstvolgende hem en dan kunnen we de scan doorgeven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 12:09
lijkt mij ook wel leuk Magtelt
oant Sjen
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 12:11
zooooo Magtelt, JIJ bent in een goeie en gulle bui ;-)))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 12:38
Ik ga direct scannen. Dan kan ik de lunch nog even uitstellen, ik heb voor geen meter trek in een boterham. Het is wel oude meuk, hoor, Diana.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Steffie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2015
Locatie: Kortrijk
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Steffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 12:39
Hey machtelt mag ik hier mijn emailadres zetten, nieuw hier en is een beetje zoeken 😊
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 12:55
Niet in het topic, dan ziet elke user het. Klik op mijn naam en dan op Members profile, vervolgens in het rechter rijtje van mijn profiel Send Private Message. Je krijgt een windowtje waarin je je boodschap kunt typen. Graag een emailadres zonder punt erachter. Ik ben een beetje kippig en kopieer die punt dan mee en krijg mijn mail weer ongezonden retour. Je kunt in mijn profiel ook meteen kennis met me maken.

Bloem en Dutchy hebben hem al.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 12:56
steffie, kijk eens in de hartelijk welkom die ik hierboven heb neergezet. Daar staat precies uitgelegd waar je je meeladres moet zetten.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 12:59
Ik ga effe offline, tosti's maken. Eet smakelijk, allemaal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 13:25
Met ham en kaas graagLOL
Back to Top
Steffie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2015
Locatie: Kortrijk
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Steffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 13:47
Dank u voor de hulp, als ik iemand kan helpen met een patroon mag je altijd vragen é!!
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 14:30
Oh, als extreme garfield fan (en look-alike: Lui, dol op koffie, dol op la-la-la-lasagne, hekel aan spinnen...) zou ik ook graag het patroon hebben.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 18:18
C4th heeft hem ook al.

Het was voor mij een tosti kaas/ananas, met een plak kaas erboven op, dus feitelijk een croquemonsieur, voor Ton nog met ham erbij. Ik heb zo'n oude Tefal Reverso met diverse verwisselbare platen, voor pannekoek, hamburgers, wafels(dikke en stroop-), en tosti's. De laatste hebben we al een aantal keren moeten vervangen. Maar nu leg ik er bakpapier in, geen geknoei of afwas meer.

Ik weet niet hoe Odie en Pookie er uit zien, maar misschien zijn die te maken met een ander kattenpatroon en een hondenpatroon.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 20:09
Aan Pooky kan ik geïnteresseerden nog wel helpen.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 20:13
Of beter gezegd: je kunt Pooky zelf wel van internet plukken, hier is de (engelstalige) link:
http://aphid777.deviantart.com/art/Family-Photo-312792882

Verder is Odie te vinden als kooppatroon op Ravelry!
http://www.ravelry.com/patterns/library/odie-a-crochet-pattern


Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 20:17
Ik zou Garfield ook graag willen ontvangen.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 20:22
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Jolantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 November 2012
Status: Offline
Points: 142
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 22:11
Zou ik het patroon ook mogen? ☺️
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.562 seconden.
Lang Yarns