Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Garfield

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marion T View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marion T Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Garfield
    Posted: 08 Januari 2014 om 20:30
ik wil beginnen met iedereen de beste wensen te doen voor het aankomend knutseljaar,ik vind dat het nog wel kanTongue
hier komt mijn vraag en ik heb hem in het verleden ook al een keer voorbij zien komen maar was toen niet op zoek.
er bestaat een patroon van Garfield die een bosje bloemen vast houd , is er iemand die hem heeft en hem zou willen sturen?
ik wil hem graag maken voor de juf van mijn zoontje zijn hele klas staat vol met Garfield en Odie.
ik vind het namelijk leuk om aan het eind van het schooljaar iets persoonlijks te geven i.p.v het standaard flesje wijn.
alvast bedankt,

gr.Marion 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 22:23
knuffels-breien-en-haken.jouw web.nl/garfield.

daar moet ergens een patroon staan van Garfield met bosje bloemen .
Het kan iets anders geschreven zijn even googelen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 09:25
Is het tegenwoordig een flesje wijn? In mijn tijd, als kind en als moeder, was het meestal zeep, odeklonje of zakdoeken. Net of juf altijd huilt en stinkt, vond ik. Mijn moeder gaf standaard een boekje van Simon Carmiggelt en ik een boekenbon.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Marion T View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marion T Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 10:44
LOLLOL ja geweldig , dat zal ze nog steeds wel krijgen.
maar ik heb een andere garfield gevonden op amigurumies.blogspot.com alleen is deze in het Spaans,gelukkig heb ik al een Spaans vertalingsschema gevonden leve het internet dus ik ga proberen of ik hem naar het Nederlands ga krijgen.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 10:46
ik heb  wel een patroon van garfield maar niet dat hij een bosje bloemen vasthoud.
Back to Top
Marion T View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marion T Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 10:52
Nou alles is Welkom misschien is het wel het zelfde patroon als wat ik gevonden heb en hoe het dan niet meer te vertalen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 11:57
Anders misschien de rode jeweetwelkater van Jan Jans en de kinderen, en dan met bollere ogen? Er zijn wel eerder rode katers voorbijgekomen. Dikkie Dik zou ook kunnen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 14:39
hoi marion,ik hoor een garfieldkat mauwen in je mailbox,
Back to Top
Marion T View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marion T Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 14:46
Top hij is binnen hoor,dank je wel
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 16:51
het genoemde patroon is te krijgen op de handwerkclub als je nog geen lid bent even aanmelden berichtje plaatsen en je kunt hem binnen halen
Anne-Marie
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2014 om 12:13
Hoi Francisca,ze heeft het patroontje al.ik heb het haar gestuurd.stond in mijn breiboekje,
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.375 seconden.
Lang Yarns