Gebeurtenissen afgelopen tijd op forum |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Juli 2011 om 12:27 |
|
Hoi Pien ik vind het spijtig dat je gaat
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Juli 2011 om 17:57 |
|
Goed gezegd, Tikoes! Voorwaarts mars!!!!
|
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Juli 2011 om 20:10 |
|
jammer dat je gaat Pien. Ik begrijp de commotie over alle discussies niet zo goed, ik lees alles wel maar wanneer ik ergens niet op wil reageren doe ik dat ook niet, ik leg het naast me neer en sluit het buiten. wanneer je overal op wil reageren en overal je mening over wilt geven is dit ; denk ik niet het goede forum, ik ben hier gekomen voor de prachtige creaties, het en het leren kennen van mensen met de zelfde hobby.Het patronen verzamelen begint natuurlijk ook mee te spelen, wat is er handiger dan op een hobbyforum te vragen naar een bepaald patroon ? Natuurlijk moet het niet worden overdreven, wanneer je alleen voor het graaien komt ben je niet op het goede adres. Maar ik moet toegeven, wanneer er weer een mooie creatie voorbij komt en het patroon is beschikbaar, dan gil ik ook hard. Het is fijn dat de "problemen" achter de rug
zijn maar we zijn er toch niet om ruzie te maken? Mensen 1 raad : niet reageren op discussies die niets met het hobbyen te maken hebben, meestal verdwijnen de vragers weer snel, de echte liefhebbers blijven wel. |
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |