geborduurd met kralen |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Ingemo ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 503 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
WOW mooi zeg, en wat een werk !!!
mooie dingen maakt Joyce van Loon hè, ik ken haar van het fimo forum
|
|
Groetjes,
Inge http://pinterest.com/ingemo/ |
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Heel erg bijzonder en ontzettend mooi!!!
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Bedankt voor jullie reacties. Vroeger heb ik wel eens een amulettasje gemaakt, dat is meer weven met kralen. Deze is gewoon de kralen op het materiaal rijgen. Het mooie van beaded embroidery vind ik dat het echt eigen werk is, bij de sieraden die ik maak werk ik met het patroon van anderen, dus is het meer namaken.
Via deze link kom je bij een werkbeschrijving: http://www.rijgpatronen.nl/free-tutorials/beadembroidery-how-to.pdf (nu wordt daar een cuff, armband gebruikt maar dat is niet echt nodig, in mijn ketting zit niets, ik heb de kralen op stiff stuff genaaid en aan die stiff stuff aan de achterkant ultra suede (kan ook soepel leer). Als je het leuk lijkt er meer over te weten, stuur me een pb met je e-mailadres en ik stuur je een link naar een boek. |
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Heel erg mooiiiiiiii.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Wat een mooi, apart en indrukwekkend werk
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
WAUWWAUWWAUW Wat is dit mooi zeg. Ik doe een heleboel met kralen maar dit vind ik echt heel byzonder.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14115 |
Bedankt voor de link. Waar haalt men die prachtige kralen vandaan? Mij lijkt het wel een kostbare aangelegenheid aan materialen, niet iets voor even tussendoor. Maar het blijft prachtig en het erge is dat ik een ekster ben. Ik zal er dus wel een keer aan moeten geloven. Groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Deze was aan materiaal zeker niet goedkoop, maar dat komt vooral door de cabochons (=Zon, maan, aarde en sterren). Dus maak je iets zonder die cabochons, dan is het gelijk een stuk goedkoper. Waar ik het haal, ik heb een paar links op mijn blog gezet waar ik ze over het algemeen koop. Maar er zijn er veel meer. (De kralen die ik gebruikt heb zijn miyuki en toho rocailles.) Als je op bijv. Miyuki kralen googled vind je shops uit Nederland en buitenland. |
|
![]() |
|
hesterkerstgek1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
zooooooooooooooo wat ontzettend mooi zeg
een plaatje om naar te kijken hier zal je vast veel reacties op krijgen van mensen als je hem om hebt, mijn grote complimenten,echt heel apart!!!!!
|
|
GROETJES HESTER
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
wauw, ben er sprakeloos van
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |