gebreid vest |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Januari 2016 om 10:47 |
Vandaag maar eens foto's gemaakt van het vest dat ik heb gemaakt. Ik heb hem al een aantal keren gedragen en hij zit heerlijk.Jammer dat ik hem niet beter op de foto kan krijgen, in het echt zit hij veel mooier, doordat hij onder wijder is dan in de taille. Eigenlijk is hij nog niet helemaal af, moet er nog knoopgaten in maken (had is aan de verkeerde kant gemaakt). Nu is hij ook wat te groot, daarom denk ik erover om voor en bij de hals een omslag te maken, waar ik dan de knopen aannaai en knoopgaten in maak, of een andere sluiting. Maar voorlopig blijf ik hem lekker zo dragen.
![]() |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ziet er lekker warm uit!
mooie kleuren |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Ziet mooi uit en ik kan de achterkant zien in jouw spiegel. Een beetje te wijd is niet erg, zit altijd lekkerder dan zo'n strak ding!
![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Ik hou wel van een lengte streep.
Slankt lekker af. Mooie kleuren. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
een mooi vest. Je kan ook opteren om maar 1 sluiting te nemen en die zo juistekes op de buik (maagstreek) te maken. Een grote bijpassende knoop en die vastnaaien door het vest aan een drukknoop (ook een grote) en aan de andere kant van uw vest het erinklikstuk.
|
|
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
mooi hoor
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Heel mooi en lekker warm lijkt mij!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Mooi vest geworden!
![]() Als je zelf de foto moet maken, zoals te zien is in de spiegel, dan beïnvloed je altijd het model door je houding. Dus daar kijken wij wel doorheen. Wie weet is een passende ceintuur nog een optie. Juist omdat het vest vanuit de taille breder uitloopt en je dan toch het vest kan "sluiten".
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Aan drukknopen heb ik ook gedacht, maar als hij dan open is vind ik die drukkers in zicht niet zo mooi. Een ceintuur is ook in mijn gedachten geweest, ik had al een stuk gehaakt (had nog genoeg garen over), maar twijfelde en ben daar mee gestopt. Ik draag hem voorlopig gewoon zo open en wie weet krijg ik opeens de kriebels en maak ik wel een sluiting, hoe dat zie ik dan wel weer.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Leuk hoor en juist mooi zo'n donkere streep op de ruggengraat
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Mooi vest. Is een grote speld geen optie om te sluiten?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
wat een prachtig vest.mooie kleuren.lijkt mij lekker warm zitten
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
ene maar en die blijft altijd toe. De rest blijft zonder knopen of drukknopen. Ik heb hier ook zo'n vest en ik ben blij dat er toch een stukske is dat vasthangt. Kan ik mij bukken zonder ongelukken. ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Mooi vest! Geniet er lekker van, lijkt me heerlijk zitten
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Er zijn tegenwoordig ook drukknopen die niet op drukkers lijken .
Wist ik ook niet .Bij het repair cafe kreeg ik het verzoek om op een paar( mot) gaatjes knopen te naaien als sier . Knopen werden bijgeleverd . Toen ik ze bekeek zag ik dat het geen knopen maar drukkers waren . Heb ze door de gaatjes gedrukt en het zag er niet eens slecht uit . |
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Mooi.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Mooi vest.
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |