Gebreide vierkanten |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Zouzout ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wolkendeken
Mag ik de uitleg van het deken? Dank bij voorbaat! ![]() Zouzout |
|
Zouzout
|
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Beste mensen, ik ben nog maar pas bezig met een meebreideken en heb daar een topic over gestart in "creaties". Elke 2 weken krijg je de beschrijving van een nieuw vierkant blok (20x20cm) gratis op het forum. Meestal staat het blok al een paar dagen eerder op mijn blog, zie www. Misschien vinden jullie het leuk om ook mee te doen? Je breit helemaal voor je zelf, het wordt je eigen plaid.. Groetjes, Elizabeth |
|
![]() |
|
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Hallo allemaal Zou iemand mij patroontjes en of inlichtingen willen sruren over een mee haak deken Ik heb op ravery gekeken maar kan het echt niet vinden Ik vind het idee van de mee brei deken ook erg leuk maar mijn breikunde is niet zo groot Het eerste blok ging nog wel maar het tweede is al te moeilijk voor mij, dus ik denk niet dat dit lukt Misschien lukt het me beter met haken Kan iemand mij helpen groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
monique1959 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 27 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 25 |
Ik wil heeeel graag mee brieen met deze deken.
Ik ga voor mijn kleindochter een dekentje breien en dit vind ik echt te gek!!
Komen er ook van die prachtige breiblokken bij? Ik bedoel eigenlijk dat het niet alleen R en A is maar ook ingewikkelde patronen?
En is het mogenlijk dat ik een foto of zo krijg om te kijken hoe het er uit ziet? Monique |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |