Geef je mening over Creatief met Kaarten! |
Reageer
|
| Autheur | |
Hobbyhandig
Newbie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Geef je mening over Creatief met Kaarten!Posted: 14 Februari 2013 om 15:35 |
|
Creatief met Kaarten wordt tegenwoordig uitgegeven door Uitgeverij Scala. Wij hebben het blad een frisser jasje gegeven en maken vol enthousiasme allerlei doe-projecten voor jouw inspiratie. Nu willen we graag weten wat jij ervan vindt en wat je ideeën zijn. Vul voor 6 april op www.ikmaakkaarten.nl/onderzoek ons lezersonderzoek in en geef zo je mening. Hiermee maak je kans op leuke prijzen. |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Februari 2013 om 18:19 |
|
ik doe niet aan kaarten maken dus zal ook mijn mening niet geven :) Maar dit valt toch onder reclame maken wat niet toe is gestaan...
|
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Februari 2013 om 18:24 |
|
ik maak afentoe kaarten metname kerstkaarten
weet niet of het onder reclame valt Ze proberen alleen uit te vinden of het blad beter is door de veranderingen die ze hebben aangebracht
wel leuk als je het blad gebruikt zo kun je aangeven wat jij graag zou willen Wie weet doen ze daar dan iets mee
|
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |