Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

geen fut

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: geen fut
    Posted: 06 Januari 2011 om 11:13
Bweeeh, hebben jullie dat nu ook, mijn dag lijkt maar niet op gang te komen, heb helemaal geen fut, en mis de zon enorm, zou dit winterblues kunnen zijn?
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 11:15
Dacht dat ik vandaag de enige was... Het is donker in huis, het regent buiten. Het is koud en het liefst duik ik met een deken op de bank.
Weet je wat! Dat ga ik doen ook (wel met een haakwerkje).
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 11:26

Pffff, HERKENNING ALL OVER!! Heb er al een paar dagen last van, gisteren ging het redelijk,toen was het wat helderder en liet de zon zich iig af en toe "zien"....

Vandaag ziet het er weeer zo bedompt en somber uit,bah,bah! Januari staat ook wel bekend om de maand waarin de dips,blues en depressies toeslaan, na alle gezellige(?) drukte van december val je toch een beetje in een gat.

Ik geef er ook maar regelmatig aan toe,beetje lief zijn voor jezelf op zo'n dag, dus idd met een lekker dekentje,kopje thee of koffie op de bank een leuk (hand)werkje doen of een lekker boek lezen! Op een betere dag (met mooier,helderder weer) er lekker op uit...naar buiten,om de batterij weer op te laden!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 11:34
Heel herkenbaar. Ik wou ook maar dat ik ff rustig kon gaan zitten met een boek of handwerk, maar morgen moet er gewerkt worden, dus moet ik vandaag zorgen dat hier alles voor elkaar komt, eten koken voor morgen en ik ga vanmiddag oppassen op mijn kleine vriendje die ziek is.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 11:42

Tja, het is idd niet zo dat je daar hele dagen aan toe kunt geven,probeer dan ook eerst te doen wat toch moet die dag en beloon mezelf dan daarna of 's avonds door lekker iets voor mezelf te doen en daar dan ook bewust even van te genieten!!

En met je kleine vriendje kun je toch ook lekker "chillen", lekker samen onder een dekentje op de bank een filmpje kijken met een beker warme chocomelk ofzo?!!

Wat ik ermee wil zeggen ook is dat we vaak de lat voor onszelf zo hoog leggen,we moeten van alles ,maar van wie moet dat??? Ik probeer voor mezelf daar altijd een afweging in te maken, wat vind ik dat er echt gedaan moet worden en wat is voor mij belangrijk?? Ervoor zorgen dat het glas halfvol blijft,en niet leeggezogen wordt door van alles wat we menen te moeten!!

p.s ik ga nu boodschappen doen,moet toch echt gebeuren en nu heb ik de auto nog thuis,over een uurtje niet meer

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 11:54
Originally posted by smimske smimske wrote:

Wat ik ermee wil zeggen ook is dat we vaak de lat voor onszelf zo hoog leggen,we moeten van alles ,maar van wie moet dat??? Ik probeer voor mezelf daar altijd een afweging in te maken, wat vind ik dat er echt gedaan moet worden en wat is voor mij belangrijk?? Ervoor zorgen dat het glas halfvol blijft,en niet leeggezogen wordt door van alles wat we menen te moeten!!

Dat is zeker waar. Ik heb wel geleerd van een burn-out die ik een jaar of 5 geleden heb gehad. Maar toch.... Als ik morgen van mijn werk terug kom, en dan nog de hele maaltijd moet bereiden, is het 7 uur voor we aan tafel kunnen. Dan is de helft van je avond al weg en dat vind ik toch ook wel jammer.
En mijn kleine vriendje is gelukkig niet meer zo ziek dat we onder een dekentje moeten zitten. We zitten samen op de grond met autotjes te spelen en ik moet alle Cars auto's bewonderen. (Hij wordt in maart 2 jaar en het is echt een schatje.) Hij noemt mij Nie
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 12:19

VOOR MIJ HEEL HERKENBAAR.

IK ZELF HEB JAREN LAST GEHAD VAN WINTERDEPRESSIES.  DAT BEGON IN SOMS AL IN SEPTEMBER EN VOOR DAT IK HERKENDE WAT IK HAD  ZAT IK SOMS HELE DAGEN IN EEN STOEL SOMBER TE ZIJN. BEN JAREN LANG 2 OF 3 KEER PER JAAR MAAR GRONINGEN GEWEEST VOOR LICHTTHERAPIE.  MAAR DE LAATSTE 2 JAAR GAAT HET GOED.

NATUURLIJK HEB OOK IK NU SOMS LAST VAN HET SOMBERE WEER. EN DAN NOEMEN ZE DAT DE WINTERBLUES. OOK DAAR ZIJN TEGENWOORDIG GOED LAMPEN VOOR TE KOOP DIE VOOR EEN MILDE VORM HEEL GOED SCHIJNEN TE HELPEN. MAAR ACH EEN DAGJE RUSTIG TOE GEVEN HIERAAN HELPT DAN VAAK OOK WEL. IK HOEF OOK NIET ZO NODIG MEER DRUK TE ZIJN. MAAR VERVELEND IS HET WEL.

MAAR DAMES KOP OP. DE ZON KOMT VAST WEL WEER. MAAR GEEF MIJ MAAR DE ZOMER MET WARMTE EN VEEL HEEL VEEL LICHT.

PS ALS JE ER ECHT VAAK LAST VAN HEBT GOOGLE DAN EENS EVEN OP WINTERDEPRESSIE OF WINTERBLUES. DAAR WORDT JE DAN VAST WEL WAT WIJZER.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 12:26

Heel herkenbaar,ik zit ook zo in een dipje dat weer doet er geen goed aan

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 12:37
je bent niet de enige hoor.
ik had er de laatste 2 dagen ook last van.
mijn oplossing:
muziek op 10, handwerk erbij en lekker op de bank rustig
wakker worden.
moet vandaag nog veel doen en ik denk dat het allemaal wel
gaat lukken.
veel sterkte met je dip.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 13:58
zeker herkenbaar, vandaag komt er niet veel uit mijn handen
zelfs mijn haakwerk wil niet lukken dus maar weer op zij
gelegd voor de 5de x.
we zijn allemaal aan een warm zonnetje toe en geen sneeuw,
ijs of andere troep. sterkte met je dip!
groetjes miranda
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 14:14
Mijn dag komt ook niet echt op gang, maar dat is meer mijn eigen schuld .
Ik zette vanmorgen een bakkie en pakte m'n laptop. Tja, en toen ging het fout.....
Heb zó lekker zitten surfen  (Hobbydoos, nieuwe patroontjes, campings voor de zomervakantie....) Van het één val je in het ander.

Ik had vanmorgen nog plannen om de keuken te soppen, te wassen, strijken, vouwen..... Ach, morgen dan maar................???????
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 16:49
Wat een mooie naam voor een sombere toestand eigenlijk.
Ik wentel me er ook in de laatste dagen.
Er is een troost: het gaat over......maar daar hebben
we dus nu even niets aan .

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 18:37

Ik heb er niet echt last van,kan toch niet naar buiten.Ik vermaak me dus sowieso in huis,maar een zonnetje zou wel welkom zijn,het was vandaag wel erg donker.

Nog even ,en de lente is er weer,het is al wat langer licht.

En bij een dipje,gewoon de muziek hard en lekker handwerken.

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 20:34
Ik heb er niet zoveel last van. Als de wekker afgaat om 07.00u denk ik stiekum: Zal ik nog even blijven liggen, het is toch donker en nog zo lekker in bed.
Durf niet goed, bang om weer in slaap te vallen. De plicht roept, dus eruit! Na het wassen en aankleden maak ik een boterhammetje klaar en betrap me er meestal op dat ik dan al sta te neuriën bij het aanrecht.
Pluk de dag! Die mensen zijn er ook.
Groet, Tineke01   
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 21:02
Nou Tineke,gelukkig maar dat er ook mensen zoals jij zijn,kan er alleen maar "jaloers"op zijn....geniet er maar lekker van!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns