Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Geen handwerken

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2013 om 20:06
Vandaag lag er een nieuwe Julliet Marillier in de bieb: Vlam van Zeven Wateren. En ik dacht dat ik alles van haar had. Snel naar de boekwinkel maar weer. Ik moet toch ook die twee andere van de Vrijdagavondvriendinnenclub halen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2013 om 20:19
Ik ben....
* 28
* mama van een meisje van 21 maanden
* verloofd
* werkzaam op een zorgboerderij

Ik...
* lees graag maar te weinig
* ben flauw van humor
* kijk nauwelijks tv
* zing heel vals
* Vind uilen erg boeiend
* heb altijd honger
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2013 om 20:57
ik vind de thai sweet chilli chips van lays onweerstaanbaarEmbarrassed

liefs welp
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2013 om 22:20
Ik ben mama van 3 kids meisje10, jongen7, en meisje 4 jaar.
Vrouw van mijn man haha
Thuisblijfmama
Haak graag brei soms
Bak graag cupcakes, taarten koekjes enz
Lees graag maar veel te weinig
Doe aan zumba
Hou erg van die muziek en luister graag naar fun x latin
Speel graag ruzzle en wordfreud op mijn tablet
Kom gronisch tijd te kort

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2013 om 09:03
Ben 53,grijs en volslank erg vol zouden mijn drie thuiswonende jongvolwassenen zeggen!gehuwd.en helmaal verslaafd aan haken en sokken breien doe normal gesproken vrijwilligerswerk in asiel en kringloop, momenteel aan t revalideren van een enkelbreuk.vind leze ook leuk,thrillers en kijk op tv flikken,crimina minds,csi navy, maar die is helaas afgelopen en nu ga ik snel handwerken!
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2013 om 09:14
Originally posted by welp welp wrote:

ik vind de thai sweet chilli chips van lays onweerstaanbaarEmbarrassed

liefs welp
Wanneer gaan we zo'n zakje open trekken?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 12:59
Geen hobby, wel een hebbelijkheid: Ik praat al mijn hele leven tegen dieren en dingen. Ik zeg rustig tegen een omvallend melkpak in de supermarkt "Heee staan blijven", waarop andere klanten verschrikt blijven staan en om zich heen kijken. Ik heb wel eens gehad dat ik langs een tuin liep en tegen een kat zei "Lekker zonnetje, hè?" en antwoord kreeg. Ja, van zijn vrouwtje die geknield achter een struik in de grond zat te wroeten. Ik spoor de wasmachine ook altijd aan om een beetje op te schieten.

wat rozengeur.
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 16:04
Haha grappig toch als je onverwacht antwoord terug krijgt.

Ik heb vanmiddag de benedenverdieping schoongemaakt en onkruid gewied Buiten. GEEN HOBBY!!

Wel ga ik twee keer per week zo'n 6 km hardlopen en daarnaast eisen de kids veel aandacht op. Vooral de oudste van net 3 jaar is een wervelwind die je steeds in de gaten moet houden. De jongste is nu 17 maand en ik heb nog 8 oppaskindjes. Maandag start er een tweeling van 4 maand met zusje van 1,5 jaar.! Spannend
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 16:20
ik wil heel graag meer gaan hardlopen maar vind het vaak zo koud
ook ik praat tegen vanalles Juist misschien omdat ik veel alleen thuis ben
Ik heb vaak ook de radio aan staan en loop veel mee te blèeeeren
Ook in de auto wat er volgens mij raar moet uitzien

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 10:01
Er stond net in onze krant dat stevig wandelen beter voor je hart is dan hardlopen.

Ik tuinier omdat de diëtiste wil, dat ik meer beweeg, maar leuk vind ik het niet, een tuin is om in te zitten, niet om hard in te werken. Ik doe ook bijna alles elektrisch, behalve snoeien, omdat Ton bang is dat ik eerder een arm of been dan een tak doorzaag.

wat rozengeur.
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 10:03
Hahahaha dan delen wij die mening Magtelt. De enige beweging die een tuin nodig heeft is het omslaan van je blz in een boek of handwerken.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 10:09
Och ik had haar al even laten schrikken op de vraag "Beweegt u genoeg?", het antwoord was "Ik zit hele avonden te breien en haken".

wat rozengeur.
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 10:16
Geweldig. Maar dat is toch ook aardig intensief. Je moet ook al die winkels af op zoek naar leuke draadjes. Weet je hoeveel dat vergt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 10:33
Ja en je kunt best wel pijn in je vingers krijgen.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 10:44
Ha dames,
Wat een geweldige confersatie,
Kan t alleen beamen,in de tuin zit je!
En wel op een stoel, niet op je knieien te wieen!
Ik klets ook tegen alles,hangt hier sinds kort,tijdelijkn een koekoeksklok,na een paar x koekoek, kan k t niet laten om te zeggen kop dicht of zo iets, errug,maar kan t niet laten!
Heb weer een mijlpaal!!
Heb gedouched! Was sinds 3jan niet meer boven geweest,stoute schoenen aan getrokken en krukkie erbij, stommel,stommel, stommel en boven was ik!
Fijne zondag allen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 10:48
Kon je niet zittend naar boven? Mij lukte het een aantal jaren geleden ook niet op krukken de trap op te stommelen. Ik wipte uit de rolstoel op één been en ging zittend op de trap naar boven met een mandje met mijn boek, handtas, telefoon. Ik zette telkens met het goede been af en hees me aan de leuning op. Boven stond een rijdende bureaustoel klaar om de reis te vervolgen. Onze zeer geestige kat Be-Bop ging dan wel eens halverwege de trap op schoot zitten en dan zat ik te proesten van het lachen.

wat rozengeur.
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 11:01
Oh wat vreselijk als je de trap niet op of af kan. Ik mocht het absoluut niet een tijdje. Ik had boven een koelkast op de slaapkamer gezet, laptop erbij, en zo heb ik leren breien op bed. Kon toch geen kant op. Lang leve het internet. Maar wat voelt zo'n douche dan geweldig he.

Ik praat trouwens ook tegen alles en nog wat. Ik zeg ook mensen op straat gedag. Waarom niet. Ze kijken je aan, dan groet ik altijd even. Je ziet dan de gezichten vaak even opklaren. Dan voel ik mezelf ook altijd weer een beter persoon.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 11:22
Ha , als ik me aan de leuning ga heisen, en ik bang dat je met leuning en al naar beneden duikel, vervolgens was t bed te laag, zodat opstaan ook een drama werd.en ach t zijn maar tijdelijke ongemakken.al ben k er nu wel klaar mee,lichtpuntje, t was wel warmer als de slaapkamer,dus daar komt de gevleugelde uitspraak, alle nadeel heb zn voordeel!
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 14:26
hihi Magtelt...dus Beatles en Boudewijn de Groot, dan moet ik toch ook echt weer even aan mijn moedertje denken ( Meia )
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 14:48
Ik ook, het is leuk om meer dan één passie te delen. Ik draai ze nog vaak, ook op de oude platenspeler.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns