Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

geen handwerkvraag

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: geen handwerkvraag
    Posted: 08 Maart 2013 om 17:08
Weet iemand waar ik een beetje voordelig zilveren hangertje kan kopen van geloof/hoop/liefde (kruisje, ankertje, hartje)???

Ik kocht ze voor mijn sponsormeisjes in Sri Lanka bij de Kijkshop voor € 9,99, maar daar lag niets meer. Lucardi heeft ze voor € 14,99, dat vind ik nogal een sprong. V&D had niets, bij andere juweliers heb ik nog niet gekeken.

Ze is begin april jarig, ik heb wel een zilveren sleuteltje van de DA, als ik niets kan vinden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:04
kralen

misschien staat hier iets tussen?
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:06
http://www.ilonkaart.nl/

Zij heeft heel veel bedels.

http://www.sayila.nl/hangers-bedels/metalen-hangers-bedels

Hier vind je een berg bedels.

Dat moet lukken toch?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:18
Wauw wat een leuke sites.

Helaas nergens een ankertje, wel zag ik voor mijn andere meisje een boeddha. Ze meldt altijd, dat ze voor me bidt, hoewel ze boeddhiste is.

wat rozengeur.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:23
Ik heb maar zo even gegoogled en vond een geloof, hoop, liefde bedel in de weekendaanbieding tot en met 10 maart. Kost nu 11,50.

Ze hebben ook nog goedkopere, 1 van 9,95 en er staat er trouwens ook 1 van 12,95.
Ik krijg de link hier niet goed, als je geloof, hoop, liefde in de zoekfunctie intikt, komen ze vanzelf.

Nadeel is wel dat er via internet 1,95 verzendkosten bijkomen. Deze zijn zonder ketting. Was dat bij de Kijkshop ook? Als je even goed zoekt, kan het misschien ook nog wel wat goedkoper. Ik vond deze in 1 minuut. 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:37
http://www.chanti.nl/P-Hanger-Vormen___motieven-Geloof_hoop_en_liefde#P-Hanger-Vormen___motieven-Geloof_hoop_en_liefde

Hier staan ze voor 6,00 en 7 euro
Misschien is dit wat je zoekt
Groetjes jenny
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:37
Hier 7 euro
http://www.chanti.nl/P-Hanger-In_zilver?gclid=CP-_4ePh7bUCFcbKtAodAgMAnw#P-Hanger-In_zilver
groetjes margriet
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:39
7.75
http://www.zoeb.nl/Artikel.aspx?ean=G968&ref=BESLIST
groetjes margriet
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:41
met musketonhaakje 1.50euro
http://www.mksbijoux.nl/Webwinkel-Product-14763979/Be-Charmed-geloof-hoop-en-liefde.html?utm_source=beslist&utm_medium=cpc-beslist&utm_campaign=beslist&utm_content=default
groetjes margriet
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:42
10 euro
http://www.alwessieraden.nl/Webwinkel-Product-15385535/Geloof-Hoop-en-Liefde-Hangertje.html?utm_source=beslist&utm_medium=cpc-beslist&utm_campaign=beslist&utm_content=default
groetjes margriet
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:44
9,74
http://www.goudsite.nl/zilveren-hoop-geloof-en-liefde-hangertje-966.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default
groetjes margriet
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:46
Ik heb hem zelf aan mijn bedelarmband zitten (alleen blijft dat anker altijd haken aan mijn kleding ;)) en heb hem gekocht bij de mosterd juwelier (is jammer genoeg wel redelijk plaatselijk zag ik net) denk niet dat ik meer kwijt was dan 10 euro. en dat was dan inclusief aan mijn bedelarmband solderen. Misschien gewoon eens bij een juwelier binnen stappen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:57
Iedereen bedankt, ik heb hem net bij Chianti besteld, € 10, incl. verzending. Een ketting heeft ze al. En dat was het bedrag dat ik vroeger ook betaalde. En dan reken ik de busreis niet eens mee.

We kunnen allemaal ons voordeel doen met de sites die jullie gaven.
Ik heb veel leuks gezien. O.a. een zaagje.

wat rozengeur.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 22:18
Als je er nog eens een nodig hebt kun je het ook in een christelijke/evangelische boekhandel proberen. Daar verkopen ze dat ook vaak.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 10:10
O wat een sukkel ben ik, we hebben er één in de Asselsestraat. Ik koop daar vaak felicitatiekaarten. Bedankt voor de tip. Dit jaar doet mijn 16-jarige Boeddhistische meisje examen en dan krijg ik weer een nieuw meisje. Die mischien Rooms Katholiek is. Het andere meisje is pas 11, ze wordt begin april 12, dus die heb ik nog wel een paar jaar.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.520 seconden.
Lang Yarns