geen kurken weggooien |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | ||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Augustus 2012 om 13:17 |
|
Dames, kurken bewaren daar zijn hele leuke dingen mee te doen[/IMG]
kurken worden omgehaakt, champagnekurken voor de handen en voeten |
||
lydia wijsbroek
|
||
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
erg leuk om te doen met kinderen als het weer niet mee zit
|
||
|
||
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Tof idee alvast!!
Ik zou er niet aangedacht hebben dit te gebruiken in haakontwerpen
|
||
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
||
beppemartha
Hobbyguru Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
creatief met kurk!!
was dat niet een tv programma jaren geleden van ....Ederveen?
zo zie je maar alles komt terug!!
|
||
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
De Queen of Clean van Amerika maakte ook dingen schoon met kurk, maar ik weet niet meer wat.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
RoosjeS
Hobbywonder Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wat leuk!
...alleen erg weining kurken bij ons in huis...
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ook geen wijndrinker? Ik gebruikte vroeger wijn bij stoofvlees, maar nu bier en daar zit geen kurk op.
|
||
wat rozengeur. |
||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
oh is ook lekker he, en een stukje ontbijtkoek mee laten sudderen |
||
lydia wijsbroek
|
||
RoosjeS
Hobbywonder Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
nee absoluut geen (wijn)drinker, manlief heel af en toe een drankje, maar verders niks...
...dus ook geen kurken
|
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
En als je er Kriek Lambiek bij gooit wat kersen (ontpit of uit pot). Eet smakelijk! |
||
wat rozengeur. |
||
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
|
jij weet het nog lekkerder te maken.
een topic kurken ontaard in heerlijke gerechten, jammie |
||
lydia wijsbroek
|
||
ridder204
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
klein scheutje azijn bij stoofvlees, maakt het zachter, mjammie, ga bijna zitten kwijen hier zeg
|
||
ridder204
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Arjan Ederveen en Tosca ...... als Theo en Thea. Een kinderprogramma maar mijn man en ik moesten er altijd het hardste om lachen van ons 4-en
|
||
labeldoekje
Hobbywonder Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wat een leuk idee, je moet er maar opkomen.
|
||
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
||
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Op de wijnflessen zitten tegenwoordig ook bijna geen kurken meer, maar schroefdoppen. Kun je de kurken niet bij een hobbywinkel kopen?
|
||
Groet,
Yobsje |
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Met een appelboor en een plaat piepschuim kun je zelf dergelijke dingen maken.
|
||
wat rozengeur. |
||
francis2
Groupie Lid sinds: 30 December 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 95 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
heb ik het verkeerd begrepen of is er hier iemand die graag kurken heeft?
mijn moeder die drinkt bij het eten één glaasje wijn, en daar zit nog steeds een kurk in (die kurk haal je eruit met een kurkentrekker). ook zo tussendoor een glaasje port,; en daar zit ook een kurk op (die kurk doe je met de hand eruit) ik herinner me dat wij vroeger (een jaar of 35 geleden) eens een vat wijn gekocht hadden (dachten dat het een stapel kartonnen dozen met flessen was, maar nee, het was een doodgewoon ordinair vat waar de wijn inzat. dus flessen gaan verzamelen en dan naar de winkel kurken gaan kopen. dat waren dan wel nieuwe kurken. maar misschien een idee. toen mijn grootouders nog leefden (grootvader is als laatste gestorven in 1973) en die dronk elke dag een flesje bier bij zijn eten. en in DIE kroonkurken zat nog een schijfje echte kurk.
|
||
francis2
Groupie Lid sinds: 30 December 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 95 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
claudje744
Newbie Lid sinds: 15 Januari 2013 Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wat een leuk idee zeg! Ik spaar voor de school van mn kids altijd alle kurken,dopjes van bierflesjes enz enz maar denk dat ik ze zelf ga houden. Kan iemand mij dit patroon mailen want ik kan het niet zo goed lezen zoals het hier staat
|
||
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |