Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

geen patroonvraag,maar wel...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: geen patroonvraag,maar wel...
    Posted: 22 Januari 2011 om 02:20
Hoe raak ik door dit ganse forum heen???
Ben nog niet zo lang lid,dus dacht ik vanavond "laten we effe bijbenen en alle posts bekijken/lezen"
Het lijkt gewoon onbegonnen werk,ben al 3u bezig!!! (maar ik geef niet op!)
Maar'k moet zeggen,hoe langer ik hier zwerf,hoe fijner ik het vind. Zoveel mensen die elkaar helpen...Geeft me een happy gevoel
De post staat 9 kansen op 10 niet op de juiste plaats,maar ik ben nog niet tegen gekomen waar hij wel thuis hoort (komt nog!),maar ik wou dit toch wel effe kwijt

Iedereen nog veel creatief plezier gewenst
Back to Top
vijvertje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vijvertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 06:39

Ik onderschrijf jouw mening voluit , Loepke ! Al loopt mijn uitleg een beetje een andere weg op. Ik 'knutsel' veel minder dan de meeste forummers....knutsel dan ook alleen maar voor de poppen...(wat naaien betreft huis ik op een ander forum)...bijgevolg ben ik regelmatig beschaamd omdat ik hier niet zo vaak post. Ik kijk én bewonder wél regelmatig de mooie zaken die hier te zien zijn !

Ik ben ook nog niet 100% thuis op dit forum.Zo heb ik nog niet ontdekt op welke manier ik een foto kan laten zien van wat ik gemaakt heb.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 08:51
dames dat komt vanzelf.
in het begin is het altijd even kijken en lezen maar je
bouwt algauw een band op met elkaar en dan komt het
vanzelf.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 10:18
Alle onderwerpen komen wel een keer terug. We hebben onze lievelingsmuziek en boeken al besproken, maar als een nieuwe hobbydoos het vraagt, geven we gewoon weer antwoord. Dus in plaats van alle oude onderwerpen proberen door te nemen, vraag maar gewoon wat je wilt weten of vertel wat jou bezighoudt. Nou dan krijg je een heleboel te lezen, hoor.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
linda_1959 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda_1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 11:17

deze raad ga ik ook maar eens opvolgen denk ik , want anders lijkt het onbegonnen werk om alles af te schuimen hier hahahah

maar je leest zoveel dat je kan gebruiken

bedankt alvast

linda

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 15:26
Moet je helemaal niet willen en ook helemaal niet proberen. Gewoon invallen in de onderwerpen die je belangstelling hebben, en die een beetje blijven volgen en elke dag kijken of er iets nieuws leuks bij zit. In het begin heb ik wl eens geprobeerd alles bij te houden, maar eerlijk gezegd zitten er daarvoor gewoon te weinig uren in een dag. Het gevolg is natuurlijk ook dat ik wel eens wat mis, maar goed, er blijft meer dan genoeg over. 
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns