Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakt Kinder Vestje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gehaakt Kinder Vestje
    Posted: 16 Augustus 2012 om 15:57
Hallo Dames,

Ik ben voor mijn moeder opzoek naar een haak patroontje van een kindervestje maat 110 (voor een meisje) als iemand deze nog ergens in zijn archief heeft zitten zou ze daar erg blij mee zijn.

Groetjes Diana
Liefs Diana
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:21
Ik ga zo dadelijk gehaakte babyvestjes scannen en in mails stoppen voor Doortje/Elma. Ik zal ze ook naar jou sturen. Ik ga niet naar maten kijken, die zal je er zelf uit moeten halen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:34
Heel erg bedankt magtelt .
Liefs Diana
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:45
Ik heb ook wel kinderhaakpatronen, alleen voor meisjes, voor jongens is er weinig tot niets te vinden. Ik heb mijn breibladen eens nagezocht op haakpatronen en daar wat scans uit gemaakt. Poncho's, topjes, rokjes, tasjes. Je kunt een heel haakboek voor je moeder samenstellen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:47
Diana ik heb je twee jasjes/vestjes gestuurd, geschikt voor jongens en meisjes
lydia wijsbroek
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:51
Ik heb denk ik ook nog wel wat patroontjes liggen, maar als je die wilt hebben, zul je heel even geduld moeten hebben. Momenteel heb ik niet de beschikking over een scanner, dat duurt nog 2 weken. Laat het maar weten of je interesse hebt, dan ga ik alvast uitzoeken

Inge
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 22:50
Jullie zijn schatten, heel erg bedanktHug
Liefs Diana
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 23:40
Deze vind ik erg leuk en staat ook nog op mijn to do lijstje voor mijn meiden:
Veel liefs van Marieke
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 15:02
Deze vind ik erg leuk en staat ook nog op mijn to do lijstje voor mijn meiden:

Deze heb ik net uitgeprint vind hem ook super leuk, maar....... snap de beschrijvingswijze niet helemaal en dan vooral het stukje in de kolommen na toer 2, iemand die deze al heeft gemaakt of het wel begrijpt?
Liefs Diana
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns