Gehaakt Kinder Vestje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Augustus 2012 om 15:57 |
Hallo Dames,
Ik ben voor mijn moeder opzoek naar een haak patroontje van een kindervestje maat 110 (voor een meisje) als iemand deze nog ergens in zijn archief heeft zitten zou ze daar erg blij mee zijn. Groetjes Diana
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik ga zo dadelijk gehaakte babyvestjes scannen en in mails stoppen voor Doortje/Elma. Ik zal ze ook naar jou sturen. Ik ga niet naar maten kijken, die zal je er zelf uit moeten halen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Heel erg bedankt magtelt .
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb ook wel kinderhaakpatronen, alleen voor meisjes, voor jongens is er weinig tot niets te vinden. Ik heb mijn breibladen eens nagezocht op haakpatronen en daar wat scans uit gemaakt. Poncho's, topjes, rokjes, tasjes. Je kunt een heel haakboek voor je moeder samenstellen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Diana ik heb je twee jasjes/vestjes gestuurd, geschikt voor jongens en meisjes
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Ik heb denk ik ook nog wel wat patroontjes liggen, maar als je die wilt hebben, zul je heel even geduld moeten hebben. Momenteel heb ik niet de beschikking over een scanner, dat duurt nog 2 weken. Laat het maar weten of je interesse hebt, dan ga ik alvast uitzoeken
Inge
|
|
![]() |
|
Jullie zijn schatten, heel erg bedankt
![]() |
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Deze vind ik erg leuk en staat ook nog op mijn to do lijstje voor mijn meiden:
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Deze vind ik erg leuk en staat ook nog op mijn to do lijstje voor mijn meiden:
Deze heb ik net uitgeprint vind hem ook super leuk, maar....... snap de beschrijvingswijze niet helemaal en dan vooral het stukje in de kolommen na toer 2, iemand die deze al heeft gemaakt of het wel begrijpt?
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |