|
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Ik heb een patroon voor je |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
Nouk ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juni 2008 Status: Offline Points: 64 |
![]() |
Ik heb een boekje in het engels wat helemaal vól staat met gehaakte sokken
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
maar is er dan nergens een 'echt' nederlands sokkenpatroon voor jou te vinden?
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Ik heb een kopietje uit een haakboek gestuurd, maar dat was een foto en de beschrijving van hoe je het zelf maar moet uitzoeken. Dat vind ik vaak zo vervelend van die "Ideeënboekjes", laat ze toch gewoon een patroon met beschrijving geven. Maar dat was het enige Nederlandse dat ik had.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
als er echt niks te vinden is, wil ik eventueel wel de duitse versie, zie eerder op het forum bij 'gehaakte sokken' van nouk, de link http://www.ullrykka.de/iblog/B567792918/C947144548/E20070430 111650/index.html voor je vertalen. Is tevens van de foto's af te kijken. |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Ik heb een link gevonden voor gehaakte sokken maar dan wel in het Engels. Laat maar even horen als je belangstelling hebt. Groetjes Mistig
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Ik ben op dit moment sokken aan het haken van een Engels patroon (nouja, sokken.........haken is natuurlijk niet echt heel erg geschikt voor sokken, dus laat ik het maar huissokken noemen. Hier kom ik NOOIT mee in mijn Crocs, mar ze zijn wel gaaf.
Als iemand nog steeds behoefte heeft aan een Nederlands patroon voor gehaakte sokken, geef maar een brul, dan draai ik in de loop van de dag wat in elkaar. Het stelt op zich niet zoveel voor namelijk, maar qua telwerk is het wel handig denk ik. Nog anderhalve sok te gaan.....maar vandaag is grote schoonmaakdag (eens per week á 10 weken is het bij mij weer zover - achterstallig huishouden inhalen omdat ik teveel heb gehandwerkt ;-)) dus vandaag gaat niet meer lukken. |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Nou, mijn eerste sok is nog lang niet af (uitgehaald en weer vanaf de boord opnieuw begonnen want ik zwom er echt in), maar wel net bij de broodnodige koffie net even het patroon in het Nederlands vertaald.
Ik heb hem even HIER geparkeerd, dus wie een keertje wil proberen sokken te haken (gaat wel veel sneller dan breien trouwens, hoor !) ; leef je uit. |
|
![]() |
|
creatieve meid ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 482 |
![]() |
bedankt
|
|
![]() |
|
caelum ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
![]() |
Leuk Marleen! :-) Ik download hem even, dankjewel!!
|
|
![]() |
|
TLooman ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1871 |
![]() |
bedankt voor het patroon Marleen
|
|
groetjes Thea
|
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het eerste paar nu af (en dat is meteen ingepikt door mijn kouwelijke dochter), en ben bezig met de tweede. Die maak ik met een kortere boord (15 st), geen toerenonder de boordmaar meteen na de tweede toer met de hiel beginnen,en de hiel een toer korter. Zo kunnen er tenminste twee uit één bol. Want met de vorige kwam ik dus net het garen voor de voet en teen tekort en moest vijf (!!!!!) Zeemannen af voor nog een bolletje van hetzelfde. Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt.
Moet vanavond maar weer even foto's maken....dat schiet me er iedere keer bij in. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |