Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakt of gebreide poncho

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cora View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 Oktober 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cora Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gehaakt of gebreide poncho
    Posted: 28 Oktober 2005 om 10:28
Een eenvoudige gehaakte of gebreide Poncho
Ik zoek gratis een patroon voor een gehandicapte vrouw die op een woonlocatie woont ,waar ik werk.
Het moet liefst dicht gewerkte patroon zijn.
(F)
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2005 om 21:01

Hallo Cora,

Dit patroon kwam ik vandaag in een oud blad tegen, is dit wat je zoekt?

Back to Top
Ingrid View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 06 Oktober 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingrid Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2005 om 18:13

dit haalt oude herinneringen op zeg. Deze hadden wij vroeger toen ik een jaar of 8 was (heeeeeeeeeeel lang geleden dus). Hartstikke leuk dus!!!!!!!!

te veel hobbies, te weinig tijd!!
Back to Top
maja View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 19 Oktober 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 26
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer maja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2005 om 22:36

beste cora

ik ben op zoek naar zo'n soort poncho voor mijzelf mag ik a.u.b. het patroon van je. ik zou hier erg blij mee zijn.ik weet niet of ik het op deze manier aan je mag vragen maar ik ben zo brutaal om het toch te doen ik hoop dat je het niet erg vind

groetjes maja

Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2005 om 23:01

Hallo Maja,

Ik heb het patroon inmiddels naar je gemaild.

groetjes Renske

Back to Top
yolanthe View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 05 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yolanthe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2005 om 20:20

Beste Renske,

 

ik zou het heel erg leuk vinden om dit patroon ook te ontvangen. Zou je dit ook aan mij willen mailen?

 

Met dank. Groet, Yolanthe

Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2005 om 08:32
Inmiddels is het patroon naar je toe gemaild, veel succes.
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2005 om 08:34

Hallo Cora,

Heb inmiddels het patroon naar je gemaild.

Back to Top
Cora View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 Oktober 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cora Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2005 om 11:37
Hallo Renske,

Bedankt voor het patroon van een poncho.


Cora
(F)
Back to Top
yolanthe View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 05 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yolanthe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2005 om 19:52

Beste Renske,

dankjewel voor het patroon. Ik vind hem erg leuk. Zit er overigens ook een omschrijving van de kinderponcho bij? Dan zou ik die graag willen hebben voor mijn dochter, als het niet te ingewikkeld is. Bij voorbaat dank.

Yolanthe

 

Back to Top
HannekeB View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 November 2005
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer HannekeB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2005 om 10:27

Goedemorgen,

Afgelopen weekeinde heb ik aan mijn moeder gevraagd of zij voor mijn dochter een poncho wilde haken voor de Sint. Helaas had zij geen patroon meer. Nu zie ik dit patroon. Ik heb toen ik kind was, dezelfde poncho gehad! Mag ik ajb. ook een kopie van dit "nostalgische" patroon. Alvast harstikke bedankt!

 

Hanneke
Back to Top
Cora View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 Oktober 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cora Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2005 om 15:39
Hoi Hanneke,

Heb je het patroon al?
Zoniet, stuur dan een email naar mij toe dan stuur ik het patroon van de bovenstaande foto naar je toe.

Succes.


Groetjes v. Cora
(F)
Back to Top
HannekeB View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 November 2005
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer HannekeB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2005 om 16:49

Cora,

ik zit nu op mijn werk, zal straks thuis kijken. alvast bedankt!!!!

Hanneke
Back to Top
Corrie4 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie4 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2005 om 23:54
Originally posted by hobbydoos hobbydoos wrote:

Hallo Cora,

Dit patroon kwam ik vandaag in een oud blad tegen, is dit wat je zoekt?

Back to Top
maja View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 19 Oktober 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 26
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer maja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2005 om 18:11

beste renske

bedankt voor de beschrijving van de poncho ik heb inmiddels wol gehaald en ge een dezer dagen beginnen met haken.

 

groetjes maja

Back to Top
Corrie4 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie4 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2005 om 22:57
hallo zou ik het patroon van de gehaakte poncho ook alsjeblieft mogen groetjes corrie
Back to Top
yolanthe View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 05 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yolanthe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2005 om 09:04

Hallo! Zit er ook een beschrijving van de kinderponcho bij? Als dat zo is ontvang ik die heel graag. Hartelijk bedankt voor de moeite.

 

Yolanthe

Back to Top
Corrie4 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie4 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2005 om 10:32
Originally posted by Corrie Corrie wrote:

hallo zou ik het patroon van de gehaakte poncho ook alsjeblieft mogen groetjes corrie
Back to Top
Cora View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 Oktober 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cora Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2005 om 14:59
Hallo Corrie,

Ik heb er een naar je toe gestuurd.

Cora
(F)
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2005 om 09:46

Hallo Yolamthe,

inmiddels heb ik ook de omschrijving van de kinder poncho naar je toe gestuurd.

groetjes en veel haakplezier tegewenst

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.485 seconden.
Lang Yarns