Gehaakt of gebreide poncho |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
yolanthe
Newbie Lid sinds: 05 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste Renske,
Hartelijk dank. Ik ga eens kijken of ik eruit kom. Een leuk project. Er zijn wel een paar zinnen weggevallen van de beschrijving van de kinderponcho, maar ik hoop dat daar geen cruciale informatie in staat. Met dank. Yolanthe |
|
danielle1959
Newbie Lid sinds: 02 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi ik zag deze poncho s staan en vind ze zo mooi, heb je voor mij aub het patroon danielle1959 dw [/QUOTE] |
|
dw
|
|
danielle1959
Newbie Lid sinds: 02 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zal me ook ff voorstellen ben danielle 46 jaar ben getrouwd heb 3 girls en een kleindohtertje van 2
|
|
dw
|
|
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Daniele, Het patroon is naar je toe gestuurd, via de mail. Veel succes groetjes Renske PS niet meerdere malen dezelfde vraag op verschillende plaatsen op het forum plaatsen, dit werkt verwarrend.
|
|
danielle1959
Post Options
Thanks(0)
|
hoy renske bedankt voor het patroon sorry wist niet precies waar ik het moest plaatsen,maar al doende leert men zal er rekening mee houden nogmaals bedankt supper gr danielle
|
|
dw
|
|
nienke
Newbie Lid sinds: 20 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi Renske,
wat een prachtig patroon, ook ik heb als kind zo'n poncho gedragen! zou u ook naar mij het konder-poncho patroon willen sturen?
|
|
groetjes, Nienke
|
|
sophia
Newbie Lid sinds: 29 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, Zou ik ook dat patroon van de pnocho mogen hebben. Alvast bedankt. Groetjes Marianne. |
|
Ik ben gek op brei en haak patronen daar dat mijn hobby is om te maken. En mijn creaties te mogen laten zien.
|
|
Bonnita
Newbie Lid sinds: 27 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Renske klopt het dat jij hiervan een patroon hebt? En zo ja is het mogelijk dat je me het patroon stuurt ? Alvast hardstikke bedankt groeten, Bonnita |
|
Bonnita
Newbie Lid sinds: 27 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
mn email adres: bonnita555@hotmail.com groeten bonnita |
|
Cintia
Groupie Lid sinds: 03 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 73 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Hoi,
Zou ik het patroon van de poncho kunnen krijgen. Groetjes Cintia |
|
Breien en haken is mijn hobby
|
|
aliedje
Newbie Lid sinds: 06 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Hobbydoos, Ik zou ook graag het haakpatroon van de ouderwetse poncho willen ontvangen. Bijvoorbaat dank Aliedje |
|
Aliedje
|
|
sandrak
Newbie Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is het mogelijk het patroon voor de kinderponcho ook aan mij te sturen?
Bij voorbaat mijn dank!
Sandra
|
|
Kat47
Newbie Lid sinds: 05 Mei 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb vroeger ook zo'n poncho gehad maar ik weet niet meer hoe ik hem gemaakt heb. Dat ging toen nog "onder begeleiding" van mijn moeder. Maar die leeft al een aantal jaren niet meer, dus kan ik het haar niet meer vragen. Ik weet nog wel dat het heel eenvoudig was. Zou ik ook het patroon kunnen krijgen? |
|
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inmiddels hebben jullie allemaal het patroon ontvangen, help elkaar zo veel mogelijk door het patroon aan nieuwe liefhebbers door te sturen. Groetjes, Renske |
|
Botticelligrrrl
Duizendpoot Lid sinds: 27 April 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 292 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi poncho-hakers! Ik zoek eigenlijk ook nog en patroon voor een gehaakte poncho, maar dan ipv één die in een V loopt, een ronde... Heb al gedacht om zelf een patroon te bedenken, maar gezien ik een beginneling ben zal ik maar eerst vragen of er iemand is die een bestaand patroon heeft! Alvast bedankt! Groetjes! Kim. |
|
mieke
Newbie Lid sinds: 16 Mei 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo, Ik ben Mieke, bijna 48 jaar en juist lid geworden. Als kind droeg ik eveneens zo een poncho, en het is afgezaagt, maar kan iemand mij ook het patroon bezorgen. Is er ook iemand in het bezit van een patroon van een stola (omslagdoek), dat ook niet te moeilijk is.
|
|
groetjes mieke
|
|
M@rj@
Newbie Lid sinds: 21 Juni 2006 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, ik ben Marja en ben ook net lid geworden. Kwam via Google op deze site omdat ik een poncho zoek. Groetjes van Marja |
|
Cintia
Groupie Lid sinds: 03 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 73 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Marja, Als je aan Remske (de beheerster) een mailtje stuurt die heeft het patroon. Veel succes.
Groetjes Marianne.
|
|
Breien en haken is mijn hobby
|
|
M@rj@
Newbie Lid sinds: 21 Juni 2006 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
[QUOTE=Cintia]
Hoi Marja, Als je aan Remske (de beheerster) een mailtje stuurt die heeft het patroon. Veel succes.
Groetjes Marianne.
Dank je wel Marianne, ik zal het doen Marja |
|
carine
Newbie Lid sinds: 06 Augustus 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo kun jij mij misschien helpen, ik zoek een patroon voor een poncho voor een kind van 7jaar te haken maar het is katoen garen dun voor in de zomer te dragen.groetjes van carine.
|
|
carine
|
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |