Gehaakt of gebreide poncho |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
Cintia
Groupie Lid sinds: 03 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 73 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Hoi, Kijk een op www.garnstudio.com daat zal vast wel iets bij staan en anders bij www.jessicatromp.nl Succes Groetjes Marianne.
|
|
Breien en haken is mijn hobby
|
|
Hetty
Newbie Lid sinds: 20 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is dit patroon nog te verkrijgen?
Toen ik 15 jaar was heb ik zo'n poncho gehaakt (ben nu 51) graag zou ik dit patroon in mijn bezit krijgen. gr. Hetty
|
|
spike
|
|
Cintia
Groupie Lid sinds: 03 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 73 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Hoi,
Dit patroon heb ik ook gehad maar is zoek geraakt zou ik het kunnen krijgen. Alvast bedankt. Groetjes Marianne. |
|
Breien en haken is mijn hobby
|
|
mjanski
Newbie Lid sinds: 22 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik het patroon mogen hebben van de damesponcho? Heel hartelijk bedankt
|
|
greetzzzz Mjanski
|
|
Zoldermot
Newbie Lid sinds: 03 September 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zoek al maanden naar dit patroon en dus zou ik het ook heel graag ontvangen. Toen ik een jaar of 11 was heb ik er ooit eentje gehaakt samen met een vriendinnnetje. Hij was grasgroen met geel.Nu zou ik er graag weer een maken, maar dan zal ie wel al heel wat groter moeten zijn en de kleurencombinatie zal ik ook wel een beetje aanpassen lol. Groetjes, Zoldermot |
|
Christien
Hobbywonder Lid sinds: 01 Maart 2006 Status: Offline Points: 446 |
Post Options
Thanks(0)
|
En ik..... ik zou ook graag dit patroon willen hebben, is het misschien handig om het ergens op deze site te zetten. Of mag dat niet?
Christien |
|
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, Nee klopt patronen uit bladen (hoe oud ze ook zijn) kan ik ivm copyright niet op de site zetten. Ik denk dat het handig is dat je de laatste die het patroon heeft aangevraagd even mailt stuurd, met de vraag of ze het patroon door wil sturen. Zo blijft het voor iedereen leuk en hoef je maar één maal het patroon door te sturen. |
|
Christien
Hobbywonder Lid sinds: 01 Maart 2006 Status: Offline Points: 446 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoldermot en Renske, Bedankt, ik heb het patroon nu volgens mij 3 keer 2 x Renske en keer van Zoldermot. Christien |
|
knipmutske
Duizendpoot Lid sinds: 05 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 338 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo,Heeft toevallig nog iemand dit patroon voor mij???Zie pagina 1. Is natuurlijk al wel lang geleden,maar wie weet. Ik hoop het van harte groeten Marina |
|
elro
Newbie Lid sinds: 29 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo ; Ook ik zou graag het patroon van hierboven willen ontvangen heeft nog iemand dit patroon voor mij.
Alvast heel hartelijk bedankt m.v.g. Ellen |
|
Ellen Janssen
|
|
moeder van
Duizendpoot Lid sinds: 12 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 340 |
Post Options
Thanks(0)
|
Echt leuk die poncho, mijn moeder had die ook voor haar en voor mij gehaakt. Ik heb via mijn oma ook die haakpatronen gekregen omdat oma niet meer kan... Er staan ook gehaakte jurken in echt..retro |
|
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby ~~~~~~~~~~~~~~ |
|
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Debby zou ik het patroon van de poncho mogen alvast bedankt
|
|
groetjes Thea
|
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heeft iemand voor mij dat patroon soms? Dat is namelijk precies de poncho die mijn hartje sneller doet kloppen. Als kind had ik er namelijk zo een en die heb ik aangehad tot de gaten erin vielen.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
ineke grootkoer
Duizendpoot Lid sinds: 02 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 232 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi renske mag ik ook het haakpatroon van de poncho grtj ineke
|
|
knipmutske
Duizendpoot Lid sinds: 05 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 338 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik ook het patroon van de poncho mogen??? groetjes Marina |
|
Haaknaald
Hobbyguru Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja daar kom ik ook nog eens aan,zou ik het patroon ook mogen???
Groetjes Els. |
|
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
|
|
knipmutske
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo zou iemand het patroon van de kinderponcho door willen sturen,ik heb het ,,snik snik'' nog niet ontvangen. MVG marina |
|
mjanski
Newbie Lid sinds: 22 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik de patronen van de retro-jurken mogen? Groetjes van Marian |
|
greetzzzz Mjanski
|
|
knipmutske
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo,Ik heb 3keer om het patroon van deze poncho gevraagd,maar ik krijg het niet,als daar een reden voor is wil ik dat natuurlijk ook graag weten. Verder even goede vrienden hoor.MVG Marina |
|
JacquelineJ
Duizendpoot Lid sinds: 16 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 150 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Renske, Mag ik dat patroon ook hebben van je? Leuk die nostalgie. |
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |