Gehaakt omslag vestje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Nancy ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Februari 2012 om 10:23 |
Ik wil iets voor mezelf gaan maken. Een gehaakt vestje
moet het worden met dun garen echt iets voor de warmen dagen die gaan komen (weet ik zeker ondanks dat er nu een pak sneeuw ligt buiten en dat het ook overdag ver onder nol is). Hier kun je hem vinden http://artesemtecidos.blogspot.com/ Weet iemand uit welk boek dit patroon komt dan kan ik daar naar op zoek. Heb het al proberen uit te printen maar na zoek tocht op het net blijkt dat dit maar een klein deel is van het patroon. Wie kan me helpen. Alvast bedankt voor de moeite. Gr Nancy. |
|
![]() |
|
Nancy ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik ben verder gaan zoeken en heb het boek gevonden. (te
snel met roepen geweest. het is gewoon te koop bij bol.com voor de mensen die interessen hebben hier onder de link van bol.com http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/Crochet +So+Fine/Ntk/media_all/Nty/1/N/0/Ne/0/search/true/searchTyp e/qck/index.html?_requestid=33987 Gr Nancy. |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Het is een heel mooi vestje Nancy
![]() |
|
![]() |
|
Ik heb het boek met patroon besteld dus ben erg benieuwd.
Sorry even te snel geroepen! Gr Nancy. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Geluk dat je te snel hebt geroepen, konden wij meekijken. Groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
wow he, wat een prachtige patronen ,die jurkjes schitterend . zou het boek zo willen bestellen maar ben helaas niet goed in engels |
|
![]() |
|
Hoi Hannie,
Er zijn hier toch wel mensen die je kunnen helpen. Ik ga het gewoon proberen. Als het is gelukt kan ik je vast ook wel helpen ![]() Word vervolgd Gr Nancy. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik spreek nu niet uit ervaring, maar als je een Engels boek hebt, dan staan de steken en afkortingen er ook in, en dan kun je die kopiëren en naast de patronen leggen, dan ga je in het Engels denken. Of je ziet vanzelf hoe ze vasten ed noemen en noteert dat ernaast.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Hoi Magtelt,
Ik geloof dat in dit boek zelfs het patroon in schema staat . Daar moet ik denk ik wel uit gaan komen. Ach en een beetje puzzelen kom je je tijd ook weer door ![]() Gr Nancy. |
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
ik dacht ook dat ga ik nooit leren, maar ( met dank aan magtelt!!!) gewoon doen, even een briefje maken met de gebruikte afkortingen en via een vertaalschema de nederlandse afkorting erbij zetten en na een paar keer doen kun je het engels gewoon lezen!!! Ik had het niet geweten als ik het niet zelf had uitgeprobeerd. Eerst met hele eenvoudige dingen en nu zit ik gewoon een vrij ingewikkelde omslagdoek/sjaal/warm geval te maken van cirkelpatronen die ik ook nog eigenwijs op een kleinere naald maak met zeemanwol zodat het hele patroon aangepast moet worden maaaaaaar.............. komt goed!!!!!!
Echt gewoon doen! |
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
oooo, waar ben ik aan begonnen. het boek moet patroon is
binnen. maar hoe ga ik beginnen. ga me er vanavond in verdiepen en hoop dat het een beetje gaat lukken. houd jullie op de hoogte misschien wel met vragen ![]() gr nancy. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |