Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakt vest Drops

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nicoletta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2013
Locatie: Lelystad
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicoletta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gehaakt vest Drops
    Posted: 19 Augustus 2015 om 11:40
Hallo lieve forumleden,
heeft iemand al eens dit vest gehaakt? 
ben benieuwd of dit gemakkelijk te haken is....
Alvast dank!
Nicky

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2015 om 14:54
ik heb het niet gehaakt. Maar het is wel een mooie blouse.
Misschien de maakster van de foto eens vragen want de draadjes zijn nog niet weggewerkt zie ik
Back to Top
Nicoletta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2013
Locatie: Lelystad
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicoletta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2015 om 16:02
ja heb ik al gedaan, maar zij vond het een gedoe met het bovenstuk dat je steeds draadjes aan- en af moest hechten.
Ik dacht misschien is er iemand op het forum die een tip heeft om het anders te doen.
Dank je wel :-)

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2015 om 16:07
ah maar alshet alleen om die draadjes gaat kan je ook met 2 bollen werken en aan elke kant een bol hangen en daar verder mee werken totdat je zogezegd weer van kant moet veranderen. Dan heb je alleen een draadje dat naar boven komt en dat kan met het ineennaaien wel weggewerkt worden denk ik
Back to Top
Nicoletta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2013
Locatie: Lelystad
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicoletta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2015 om 11:30
het gaat om het bovenstuk dat je steeds aan en af moet hechten, maar het idee van met 2 bollen werken had ik nog niet aan gedacht, is een goed idee!
dank je wel Smile

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14083
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2015 om 17:40
Ik heb bij Drops naar dit patroon gezocht en niet gevonden. Ik wilde dat wel eens zien met al die draadjes die afgehecht zouden moeten worden. Ik denk echter dat de maakster het patroon fout gelezen heeft en niet heen en weer gehaakt heeft, maar steeds opnieuw vooraan is begonnen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2015 om 23:38
Back to Top
Nicoletta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2013
Locatie: Lelystad
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicoletta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2015 om 15:25
Ja dat is het vestje :-)

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2015 om 17:02
Ik heb het verder nog niet goed door gelezen of proefje gemaakt,maar bij de opmerkingen ,kun je lezen dat er iemand schrijft dat het een apart patroon is met steeds weer afknippen en aanhechten. Nu kzijn an dat ook jouw maakster zijn want verder lees ik er niets over ook niet in het patroon .

Ik denk eerder dat Lidwina goed zit . Drops beschrijft altijd de goede en de verkeerde kant en drops patronen moet je heel goed lezen voor je begint
Back to Top
Nicoletta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2013
Locatie: Lelystad
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicoletta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2015 om 11:22
Dank je wel Mutti, ik denk dat het de maakster is van dit vestje..... heb al eerder een vest gemaakt van Drops en kreeg ook hulp van de maakster van dit vestje, ze is echt een ervaren haakster..
dus ik dacht misschien zien jullie nog andere dingen.
Zal dan zelf eens goed doorlezen en met een proefstukje kijken hoe het werkt.
Dank je welGlimlach
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns