Gehaakt vest |
Reageer | Pagina <1234 5> |
Autheur | |
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
super
|
|
Jo Bateau
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel mooi, zou ik ook willen maken, heb je nog het patroon????
|
|
Groeten Jo
|
|
hilda zuidema
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 392 |
Post Options
Thanks(0)
|
geweldig ook ik ben brutaal wil ook graag het patroon Waar heb je dat vandaan.Snap dat je er heel trots op bent Hij is echt super
|
|
groetjes Hilda
|
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad mooi, nooit weg doen komt altijd weer terug in de mode. Die draadjes, ik kan het me voorstellen.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik het patroon ook mogen?
|
|
m'jo
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
|
wow ben ik even stil van.
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
Molemieke
Hobbyguru Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw wat een prachtig vest!
|
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een al wat oudere post maar wauw, wat is die mooi!!!!
Mocht er een patroon van zijn dan hou ik me ook aanbevolen.
|
|
Ing
Duizendpoot Lid sinds: 16 Oktober 2012 Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt allemaal voor de complimenten!
Ik ben nog steeds heel blij met mijn vest en ik heb zelfs zitten denken om er nog 1 te gaan haken in diep donkerpaars of diep donker bordeauxrood maar het was zoveel werk dat dat me nog even tegen houd en ik kan die kleuren ook niet vinden in mooi dun haakgaren à la coton crochet dus tips daarvoor zijn zeer welkom!!!! Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik toen ik dit vest maakte amper haakervaring had, ik had op mijn 14e of zo voor het laats een haaknaald vastgehad en ergens in mn twenty's ben ik hiermee begonnen dus misschien haak ik hem nu wel zo in elkaar. Dan nu het goede nieuws, ik heb het patroon nog! Het komt uit een Margriet, geen idee welk jaar, dat staat er niet bij maar het zal ergens begin 1990 zijn geweest gok ik. Alleen klopte het patroon niet helemaal (in ieder geval, dat vond ik toen) en hij had officieel nogal tuttige gebreide boordjes dus ik heb hem uiteindelijk maar op mijn manier in elkaar gezet. Ik zal de komende tijd het patroon eens nalopen en mijn vest erbij houden en een patroon maken van het vest zoals ik hem gemaakt heb. Alleen het in elkaar haken wat ik nadien gedaan heb zullen jullie denk ik zelf uit moeten vogelen omdat ik zo op het eerste gezicht mijn aantekeningen daarvan niet meer begrijp. Hij moest nl officieel in elkaar genaaid worden maar daarvoor moest je lange draden aan de motieven laten zitten wat ik dus niet had gedaan... en daarnaast hou ik niet van naaien dus ik heb m maar in elkaar gehaakt. Binnenkort zal het patroon dus beschikbaar zijn en als jullie tips hebben voor diep donkerpaars of diep donker bordeauxrood garen wat op Coton crochet haakgaren lijkt dan hoor ik dat graag, mag gewoon in dit topic. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben benieuwd naar het patroon.Hopenlijk staat het in verschillende maten.want aan de foto te zien,zit ik wel wat ruimer in mijn vel! ha ha
|
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
een tip voor garen heb ik niet, maar het patroon zou ik wel heel graag willen ontvangen.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
Dineke62
Newbie Lid sinds: 20 September 2013 Locatie: Borne Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo Inge ik ben helemaal gevallen voor dit patroon zou ik het van je kunnen overnemen heel graag hoor ik van je groetjes diny brasz dijasz5146@gmail.com
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi ing,als je alles weer op orde hebt zou ik ook graag mee willen delen .Het is een pracht stuk.petje af .Alvast bedankt vr gr Betty
|
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo
Prachtig gemaakt, als het mag zou ik ook tot het patroon willen hebben Alvast bedankt Gr. Petea |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig, en ja ook ik zou graag het patroon willen
|
|
Ing
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ermee bezig!
Vandaag had ik er tijd voor en heb ik uitgedokterd en in klad beschreven hoe je tijdens het haken gelijk de motieven aan elkaar kan haken. Anders moet je nadien nog +/- 540 motieven aan elkaar gaan maken en dat was echt enorm veel werk waardoor ik er toen bijna het bijltje bij neergegooid had en het kantje boord was dat het vest ook echt af is gekomen. Gelijk even voor mezelf een motief aangepast. Ik heb een hekel aan picootjes haken dus die heb ik eruit gehaald, scheelt me weer 5 minuten haken voor dat motief maar ik zal beide opties erbij zetten. Ook is het plan om er wat foto's bij te maken ter verduidelijking. De komende dagen heb ik waarschijnlijk niet veel tijd over dus het zal nog wel even duren voordat het patroon klaar is. Willen jullie hem eigenlijk direct gaan haken? Dat zou wel leuk zijn want dan kunnen we onze vorderingen in een topic bij elkaar zetten Zelf ga ik hem waarschijnlijk in het wit of crème maken en daarna verven in donkerpaars of bordeauxrood omdat ik die kleuren nog steeds niet heb kunnen vinden in dun garen. |
|
amifan
Hobbyguru Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1168 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wow, wat mooi, en wat fijn dat je er zo lang plezier van hebt.
|
|
Woutera
Duizendpoot Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik het patroontje van je mooie vest straks ook mogen ontvangen?
Groet Woutera
|
|
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik sluit me ook likkebaardend in de rij aan. Wat een prachtig vest!
Ik vind het bijzonder van je dat je zoveel moeite wilt doen voor ons.
|
|
Ing
Post Options
Thanks(0)
|
Door jullie enthousiaste reacties heb ik de knoop doorgehakt dat ik er nog 1 ga maken. Zonder jullie had ik dat besluit vast nooit genomen dus het werkt twee kanten op |
|
Reageer | Pagina <1234 5> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |