Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakt vest

 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 07:51
super Thumbs Up
Back to Top
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Maart 2013
Status: Offline
Points: 212
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 08:01
Heel mooi, zou ik ook willen maken, heb je nog het patroon????
Groeten Jo
Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 392
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 08:19
geweldig ook ik ben brutaal wil ook graag het patroon Waar heb je dat vandaan.Snap dat je er heel trots op bent Hij is echt super
groetjes Hilda
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 10:29
Inderdaad mooi, nooit weg doen komt altijd weer terug in de mode. Die draadjes, ik kan het me voorstellen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 10:30
Zou ik het patroon ook mogen?
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 20:30
wow ben ik even stil van.
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 20:50
Wauw wat een prachtig vest!
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 22:41
Een al wat oudere post maar wauw, wat is die mooi!!!!
Mocht er een patroon van zijn dan hou ik me ook aanbevolen.
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2013 om 02:00
Bedankt allemaal voor de complimenten!
Ik ben nog steeds heel blij met mijn vest en ik heb zelfs zitten denken om er nog 1 te gaan haken in diep donkerpaars of diep donker bordeauxrood maar het was zoveel werk dat dat me nog even tegen houd en ik kan die kleuren ook niet vinden in mooi dun haakgaren à la coton crochet dus tips daarvoor zijn zeer welkom!!!! Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik toen ik dit vest maakte amper haakervaring had, ik had op mijn 14e of zo voor het laats een haaknaald vastgehad en ergens in mn twenty's ben ik hiermee begonnen dus misschien haak ik hem nu wel zo in elkaar.

Dan nu het goede nieuws, ik heb het patroon nog! Het komt uit een Margriet, geen idee welk jaar, dat staat er niet bij maar het zal ergens begin 1990 zijn geweest gok ik. Alleen klopte het patroon niet helemaal (in ieder geval, dat vond ik toen) en hij had officieel nogal tuttige gebreide boordjes dus ik heb hem uiteindelijk maar op mijn manier in elkaar gezet.
Ik zal de komende tijd het patroon eens nalopen en mijn vest erbij houden en een patroon maken van het vest zoals ik hem gemaakt heb. Alleen het in elkaar haken wat ik nadien gedaan heb zullen jullie denk ik zelf uit moeten vogelen omdat ik zo op het eerste gezicht mijn aantekeningen daarvan niet meer begrijp. Hij moest nl officieel in elkaar genaaid worden maar daarvoor moest je lange draden aan de motieven laten zitten wat ik dus niet had gedaan... en daarnaast hou ik niet van naaien dus ik heb m maar in elkaar gehaakt.

Binnenkort zal het patroon dus beschikbaar zijn en als jullie tips hebben voor diep donkerpaars of diep donker bordeauxrood garen wat op Coton crochet haakgaren lijkt dan hoor ik dat graag, mag gewoon in dit topic.


Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2013 om 08:41
Ik ben benieuwd naar het patroon.Hopenlijk staat het in verschillende maten.want aan de foto te zien,zit ik wel wat ruimer in  mijn vel! ha ha
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2013 om 15:46
een tip voor garen heb ik niet, maar het patroon zou ik wel heel graag willen ontvangen.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
Dineke62 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 September 2013
Locatie: Borne
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dineke62 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 15:27
Originally posted by Ing Ing wrote:

Deze heb ik 

hallo Inge

ik ben helemaal gevallen voor dit patroon
zou ik het van je kunnen overnemen
heel graag hoor ik van je 

groetjes 

diny brasz
dijasz5146@gmail.com
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 15:37
Hoi ing,als je alles weer op orde hebt zou ik ook graag mee willen delen .Het is een pracht stuk.petje af .Alvast bedankt vr gr Betty
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 16:19
Hallo

Prachtig gemaakt, als het mag zou ik ook tot het patroon willen hebben

Alvast bedankt

Gr. Petea
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 20:26
Prachtig, en ja ook ik zou graag het patroon willen Embarrassed
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 02:44
Ik ben ermee bezig!
Vandaag had ik er tijd voor en heb ik uitgedokterd en in klad beschreven hoe je tijdens het haken gelijk de motieven aan elkaar kan haken. Anders moet je nadien nog +/- 540 motieven aan elkaar gaan maken en dat was echt enorm veel werk waardoor ik er toen bijna het bijltje bij neergegooid had en het kantje boord was dat het vest ook echt af is gekomen.
Gelijk even voor mezelf een motief aangepast. Ik heb een hekel aan picootjes haken dus die heb ik eruit gehaald, scheelt me weer 5 minuten haken voor dat motief LOL maar ik zal beide opties erbij zetten.
Ook is het plan om er wat foto's bij te maken ter verduidelijking.
De komende dagen heb ik waarschijnlijk niet veel tijd over dus het zal nog wel even duren voordat het patroon klaar is.

Willen jullie hem eigenlijk direct gaan haken? Dat zou wel leuk zijn want dan kunnen we onze vorderingen in een topic bij elkaar zetten Smile
Zelf ga ik hem waarschijnlijk in het wit of crème maken en daarna verven in donkerpaars of bordeauxrood omdat ik die kleuren nog steeds niet heb kunnen vinden in dun garen.
Back to Top
amifan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amifan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 06:47
Wow, wat mooi, en wat fijn dat je er zo lang plezier van hebt.
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 09:20
zou ik het patroontje van je mooie vest straks ook mogen ontvangen?
 
Groet Woutera
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 09:24
Ik sluit me ook likkebaardend in de rij aan. Wat een prachtig vest!
Ik vind het bijzonder van je dat je zoveel moeite wilt doen voor ons.
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 13:55
Originally posted by zakdoek zakdoek wrote:

Ik vind het bijzonder van je dat je zoveel moeite wilt doen voor ons.

Door jullie enthousiaste reacties heb ik de knoop doorgehakt dat ik er nog 1 ga maken. Zonder jullie had ik dat besluit vast nooit genomen dus het werkt twee kanten op Smile

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns