Gehaakt vest |
Reageer | Pagina <12345> |
Autheur | ||
Dineke62
Newbie Lid sinds: 20 September 2013 Locatie: Borne Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hallo Ing.
Fantastisch dat je er mee bezig bent. Ik wacht vol spanning af. Ik heb niet veel haak ervaring maar ga het proberen. Groetjes Diny Brasz dijasz5146@gmail.com
|
||
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
schitterend zou het patroon wel willen ben gek op gehaakte vesten
|
||
Hou de eer aan jezelf
|
||
momopoyolo
Hobbywonder Lid sinds: 01 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 640 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Cotton Crochet no. 10 is in heel veel kleuren verkrijgbaar. http://www.wolboetiek.be/c-1040924-3/lammy-coton-crochet-nr-10/Vergelijkbaar is Puppets Eldorado no. 10, ook in veel kleuren te krijgen |
||
Groetjes van Ric,
http://riccreaties.wordpress.com/ |
||
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
||
Crejann
Duizendpoot Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ingrid eerst mijn compliment voor het prachtige vest wat je hebt gemaakt, dat je hem nu in donkerpaars of bordeauxrood wil maken kan ik mij helemaal voorstellen. Het zal niet meevallen om deze kleur in dun garen te vinden, ik heb een site gevonden waar ze durable cotton verkopen in donkerpaars, misschien kun je er wat mee. Liefs Jann
|
||
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik zou ook graag het patroon ontvangen. Is Catania fine misschien een optie voor het garen. In heel veel kleuren verkrijgbaar en blijft echt mooi.
|
||
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
||
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Zou ik het patroon van dit schitterende vest ook mogen ontvangen? Daar zou ik heel erg blij van worden.
|
||
Groetjes Teunie
|
||
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hoi ik zou ook graag het patroon willen hebben ik vind het een prachtif vest alvast bedankt .
|
||
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
||
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
als je wilt gaan verven pas dan op want met verf moet het meestal warm water zijn of je moet het met de hand gaan doen weet niet wat je wilt.
|
||
Hou de eer aan jezelf
|
||
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Schitterend vest, dit vest is tijdloos zoals ze dat zo netjes zeggen. Maar ik sluit me aan bij de rest en misschien kunnen we er inderdaad een "call" van maken
|
||
|
||
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wat is een call?
|
||
Ing
Duizendpoot Lid sinds: 16 Oktober 2012 Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Waar het woord call precies voor staat weet ik niet maar het houd in dat meerdere mensen hetzelfde project haken en de vorderingen en het eindresultaat bij elkaar in een topic op het forum zetten, zoals in dit topic.
|
||
Ing
Duizendpoot Lid sinds: 16 Oktober 2012 Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik kom er niet uit hoe ik nou moet beschrijven hoe de mouwen gehaakt moeten worden en hoe de mouw aan het vest gemaakt moet worden. (dat laatste weet ik nog steeds niet maar dat zie ik wel als ik zo ver ben). Om die reden en ook om te kijken of het wel kan om het vest gelijk aan elkaar te haken ipv later in elkaar te zetten ben ik maar gewoon gaan haken. Dan kan ik foto's maken hoe het precies aan elkaar gezet moet worden want de mouw beschrijven gaat niet lukken.
Inmiddels is de helft van het voor en achterpand klaar en ben ik net begonnen aan een mouw. Ik haak even door tot ik de helft van het vest af heb, dan weet ik ook gelijk hoeveel garen ervoor nodig is en kan ik dat in het patroon erbij zetten. Ik ben hem nu in het grijs aan het haken met coton crochet, dat vond ik ook wel een mooie kleur. Paars en bordeauxrood heb ik inmiddels online gevonden dus wie weet ga ik straks nog voor vest nummer 3 en 4 Morgen zal ik even foto's maken van het vest wat ik tot nu toe gemaakt heb en als het allemaal vlot gaat met het haken dan zal het patroon zeer binnenkort klaar zijn en opgestuurd kunnen worden. Nog even geduld hebben dus... |
||
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ben reuze benieuwd!
|
||
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik wacht in spanning af al vast bedankt
|
||
|
||
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
En anders ik wel.
|
||
Mariet
Newbie Lid sinds: 14 Juli 2014 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dag Ing,
Bij het zoeken naar een patroon voor een zelfgehaakte vest kwam ik jouw foto van een prachtige vest tegen. Graag zou ik deze ook willen proberen te maken. Zou het mogelijk zijn om hier een patroon van te krijgen? Bedankt!
|
||
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Prachtig vest. Heb je daar nog een patroon van? Zou hem best wel willen maken.
|
||
Dineke62
Newbie Lid sinds: 20 September 2013 Locatie: Borne Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hallo Ing,
Ik vroeg me af of het vest is gelukt. Ik had al een poos geleden aangegeven dat ik graag het patroon zou willen hebben. is dit nog mogelijk? Ik zou het heel erg fijn vinden. mijn mailadres is: dijasz5146@gmail.com groetjes Dineke
|
||
Reageer | Pagina <12345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |