Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakt vest

 Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Dineke62 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 September 2013
Locatie: Borne
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dineke62 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2013 om 16:15
Hallo Ing.

Fantastisch dat je er mee bezig bent. Ik wacht vol spanning af.Smile
Ik heb niet veel haak ervaring maar ga het  proberen.

Groetjes Diny Brasz
dijasz5146@gmail.com
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2013 om 16:51
schitterend zou het patroon wel willen ben gek op gehaakte vesten
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2013 om 15:53
Cotton Crochet no. 10 is in heel veel kleuren verkrijgbaar.
http://www.wolboetiek.be/c-1040924-3/lammy-coton-crochet-nr-10/
 
 
Vergelijkbaar is Puppets Eldorado no. 10, ook in veel kleuren te krijgen
 
Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 00:52
Originally posted by Ing Ing wrote:

Originally posted by zakdoek zakdoek wrote:

Ik vind het bijzonder van je dat je zoveel moeite wilt doen voor ons.

Door jullie enthousiaste reacties heb ik de knoop doorgehakt dat ik er nog 1 ga maken. Zonder jullie had ik dat besluit vast nooit genomen dus het werkt twee kanten op Smile

Thumbs UpThumbs UpThumbs Up     ClapClapClap
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 11:09
Ingrid eerst mijn compliment voor het prachtige vest wat je hebt gemaakt, dat je hem nu in donkerpaars of bordeauxrood wil maken kan ik mij helemaal voorstellen. Het zal niet meevallen om deze kleur in dun garen te vinden, ik heb een site gevonden waar ze durable cotton verkopen in donkerpaars, misschien kun je er wat mee. 

http://www.stichtinghartenwens.nl/c-1745527/durable/

Liefs Jann
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 11:52
Ik zou ook graag het patroon ontvangen. Is Catania fine misschien een optie voor het garen. In heel veel kleuren verkrijgbaar en blijft echt mooi.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2013 om 10:24
Zou ik het patroon van dit schitterende vest ook mogen ontvangen? Daar zou ik heel erg blij van worden.
Groetjes Teunie
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2013 om 11:32
Hoi ik zou ook graag het patroon willen hebben ik vind het een prachtif vest alvast bedankt .
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2013 om 09:18
Originally posted by momopoyolo momopoyolo wrote:

Cotton Crochet no. 10 is in heel veel kleuren verkrijgbaar.
http://www.wolboetiek.be/c-1040924-3/lammy-coton-crochet-nr-10/
 
 
Vergelijkbaar is Puppets Eldorado no. 10, ook in veel kleuren te krijgen
 
En hier bij de hobby doos ook in heel veel kleuren
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2013 om 17:00
als je wilt gaan verven pas dan op want met verf moet het meestal warm water zijn of je moet het met de hand gaan doen weet niet wat je wilt.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2013 om 08:42
Schitterend vest, dit vest is tijdloos zoals ze dat zo netjes zeggen. Maar ik sluit me aan bij de rest en misschien kunnen we er inderdaad een "call" van maken
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2013 om 10:06
Wat is een call?
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 17:48
Waar het woord call precies voor staat weet ik niet maar het houd in dat meerdere mensen hetzelfde project haken en de vorderingen en het eindresultaat bij elkaar in een topic op het forum zetten, zoals in dit topic.
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 18:08
Ik kom er niet uit hoe ik nou moet beschrijven hoe de mouwen gehaakt moeten worden en hoe de mouw aan het vest gemaakt moet worden. (dat laatste weet ik nog steeds niet maar dat zie ik wel als ik zo ver ben). Om die reden en ook om te kijken of het wel kan om het vest gelijk aan elkaar te haken ipv later in elkaar te zetten ben ik maar gewoon gaan haken. Dan kan ik foto's maken hoe het precies aan elkaar gezet moet worden want de mouw beschrijven gaat niet lukken.
Inmiddels is de helft van het voor en achterpand klaar en ben ik net begonnen aan een mouw.
Ik haak even door tot ik de helft van het vest af heb, dan weet ik ook gelijk hoeveel garen ervoor nodig is en kan ik dat in het patroon erbij zetten.

Ik ben hem nu in het grijs aan het haken met coton crochet, dat vond ik ook wel een mooie kleur.
Paars en bordeauxrood heb ik inmiddels online gevonden dus wie weet ga ik straks nog voor vest nummer 3 en 4  LOL
Morgen zal ik even foto's maken van het vest wat ik tot nu toe gemaakt heb en als het allemaal vlot gaat met het haken dan zal het patroon zeer binnenkort klaar zijn en opgestuurd kunnen worden.

Nog even geduld hebben dus...
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 22:18
Ben reuze benieuwd!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 22:38
ik wacht in spanning af al vast bedankt
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 23:15
En anders ik wel.
Back to Top
Mariet View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 14 Juli 2014
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mariet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 10:04
Dag Ing,
 
Bij het zoeken naar een patroon voor een zelfgehaakte vest kwam ik jouw foto van een
prachtige vest tegen.
Graag zou ik deze ook willen proberen te maken.
Zou het mogelijk zijn om hier een patroon van te krijgen?
Bedankt!
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 17:20
Prachtig vest. Heb je daar nog een patroon van? Zou hem best wel willen maken.
Back to Top
Dineke62 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 September 2013
Locatie: Borne
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dineke62 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2014 om 06:38
Hallo Ing,

Ik vroeg me af of het vest is gelukt.
Ik had al een poos geleden aangegeven dat ik graag het patroon zou willen hebben.
is dit nog mogelijk? Ik zou het heel erg fijn vinden.
 
mijn mailadres is: dijasz5146@gmail.com

groetjes Dineke
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns