Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakt vest

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2014 om 02:20
Ik ben jullie niet vergeten, echter ontbreekt het me aan tijd om het patroon duidelijk uit te schrijven ook omdat ik nog zoveel dingen wil haken en dat heeft altijd meer aantrekkingskracht dan om achter de computer te gaan zitten en alles begrijpelijk uit te tikken.

Nou ben ik al een tijdje op zoek naar een computerprogramma waarmee je haakschema's kan maken en het lijkt erop dat ik gisteren iets heb gevonden. Manlief moet me alleen even helpen met het installeren van het gratis demo programma zodat ik kan kijken of het iets is, het kost toch een paar centjes dus dan moet ik er wel mee kunnen werken voordat ik tot kopen overga. Mocht dat programma werken dan zal het vest 1 van de 1e dingen zijn die ik ga proberen om te zetten in een haakschema.

Het grijze vest is overigens al tijden af, ik vind m alleen niet mooi voor mezelf want ik vind de kleur me niet staan...








Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2014 om 02:25
Het zwarte vest nog een keer op de paspop.




Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2014 om 08:06
Die is ook al zo mooi. En wat een kleur al niet kan doen. Maar de zwarte blijft ook mijn favoriet.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2014 om 09:00
Wat een prachtige vesten. Zou ik het patroon mogen ontvangen van je? Ik haak nu alleen maar beesten maar ben ook wel aan een nieuwe uitdaging toe. groetjes Ria
Back to Top
Dineke62 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 September 2013
Locatie: Borne
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dineke62 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2014 om 15:40
Hallo Ing,

prachtig vest maar de zwarte is toch echt mijn favoriet.
Mocht het lukken met het patroon dat ga ik deze proberen te maken. Ik ben niet zo'n geoefende haakster maar heb een vriendin die me dan misschien wel een beetje kan helpen.
Ik wacht vol spanning af.

groetjes Dineke
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2014 om 16:38
Ing, zou je me kunnen laten weten welk programma je hiervoor gevonden hebt? Ben nl zelf ook al een tijdje op zoek naar zoiets.

Ik vind het grijze vest prachtig trouwens. Mooie kleur
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2014 om 21:37
Dineke, het is niet moeilijk om te maken, ook als je nog niet zoveel ervaring hebt kan je het maken, het is alleen best veel werk. Ik heb veel foto's gemaakt tijdens het maken en die komen straks als illustratie in het patroon erbij zodat je ook kan zien hoe het aan elkaar gemaakt is.

Marie-Louise, je kan dat programma hier vinden: http://www.nhswinc.com/index.html
Vanmorgen heeft m'n man de gratis demoversie voor me geïnstalleerd en vanmiddag heb ik het eerste motief ermee gemaakt. Ik was te lui om de gebruiksaanwijzing te lezen en ben maar gewoon begonnen en dat viel best mee, ik was er alleen wel even mee bezig. Maar als ik het geduld op kan brengen om alles goed door te lezen dan zal het vast sneller en makkelijker gaan.
Tot nu toe voldoet het aan mijn verwachtingen al wil ik nog wel wat meer proberen voor ik tot aankoop overga maar ik denk wel dat ik het ga kopen. Alleen eerst op vakantie en dan kijken of ik nog 125 dollar over heb, anders moet ik er eerst voor gaan sparen.
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 15:05
Preview:



Dit is een motief van het vest gemaakt met de demoversie. Niet slecht vind ik zelf voor een tweede probeersel. Als ik straks de echte versie heb wil ik de toeren in 2 kleuren maken zodat duidelijker is wat bij welke toer hoort, dat kan in de demoversie ook maar daar kwam ik natuurlijk pas achter toen ik klaar was. Er komt ook een beschrijving bij voor mensen die niet zo goed zijn in het lezen van schema's.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 15:34
Inderdaad niet slecht voor een probeersel zonder de gebruiksaanwijzing te lezen!!!!!
Dan zijn alle patronen die je koopt zeker ook eerste probeersels. Ik vind dit al heel goed hoor en heb het dan ook meteen al gecopieerd. Dank je wel. 
En nu ben ik zo knap geweest dat ik plotseling schuine letters heb en weet niet eens hoe ik het gedaan heb.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 15:36
En nu zijn ze weer normaal. Ik kan toveren!!!!!! Weer gebeurd zonder ook maar iets te veranderen, ha,ha.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 15:47
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

En nu zijn ze weer normaal. Ik kan toveren!!!!!! Weer gebeurd zonder ook maar iets te veranderen, ha,ha.
 misschien per abuis de Ctrl toets en de letter i ingedrukt? Daarmee krijg je de schuine letter. Wanneer je nogmaals op Ctrl+i drukt wordt het weer gewoon.
 
Het schema ziet er erg goed uit Ing!!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 16:30
Lidwina hoe kan ik het kopieeren?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 16:32
O ik kan ook toveren!!! is gelukt,
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 16:34
Originally posted by engeline engeline wrote:

Lidwina hoe kan ik het kopieeren?
Log in om het je uit te leggen, zie ik dat je ook kunt toveren!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 16:36
en dat zonder toverstaf!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 16:40
Knap zijn wij toch!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
MarjanT View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Januari 2015
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarjanT Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2015 om 14:57
Hoi Ingrid, een prachtig vest! En ook ik wil heel graag het patroon als dat kan. Maarrrrr, het laatste bericht dat ik kan zien is van 20 juli 2014. Onderweg staat wel ergens een afbeelding van een vierkant, maar geen beschrijving van het geheel. Als je die hebt, maak je me er heeeel blij mee. 
Veel groeten!, Marjan
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2015 om 15:47
Beste Marjan,
 
Volgens mij heeft Ingrid het patroon nog niet volledig uitgeschreven. Ook wij wachten met smart Wink
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
MarjanT View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Januari 2015
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarjanT Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2015 om 15:56
dank je Joke, ik kwam het mooie vest en alle berichtjes nu pas tegen, ben hier nieuw, en dacht dus owwwh ja, ik en computers......:).
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2015 om 15:59
Originally posted by MarjanT MarjanT wrote:

dank je Joke, ik kwam het mooie vest en alle berichtjes nu pas tegen, ben hier nieuw, en dacht dus owwwh ja, ik en computers......:).
 
Snappum helemaal. Er is hier genoeg te beleven en te zien. Misschien leuk als je je ook nog even voorstelt in de desbetreffende rubriek. Wordt hier altijd zeer gewaardeerd.
Veel plezier op het forum!
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns