Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gehaakt vliegtuig

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Willeke2 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Juni 2015
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willeke2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gehaakt vliegtuig
    Posted: 01 Juni 2015 om 10:25
Op Pinterest zag ik een blauw gehaakt vliegtuig.
Volgens de informatie die erbij vermeld staat komt dit patroon van forum.hobbydoos.nl....in het engels.
Helaas heb ik het nog niet terug kunnen vinden..
Wie kan mij helpen..zou dit leuke vliegtuig graag voor mijn kleinzoon willen maken.
Alvast bedankt!
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2014
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2015 om 13:23
Heb je er een foto van? Ik wil wel eens op zoek gaan voor je Smile


Back to Top
Willeke2 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Juni 2015
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willeke2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2015 om 13:33
hoi Aranince

Ik stuur je de link even door van het vliegtuigje..

alvast bedankt voor je reactie


Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2014
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2015 om 15:30
Het patroon zou van deze link op hobbydoos af moeten komen:


Maar als ik er even snel doorheen kijk, zie ik het niet staan. Volgens mij had een van de leden het patroon en heeft het per mail doorgestuurd naar anderen. Er zullen vast nog wel een paar van die leden actief zijn hier. Misschien kan je een van hen benaderen of ze het nog hebben. 

Ik kan trouwens geen foto's zien op de link die ik jou net gaf... Dus hopelijk gaat het inderdaad om hetzelfde vliegtuigje. Wel erg leuk vliegtuigje trouwens Smile
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2015 om 18:14
Kijk eens op de site van freppi Daar staan verschillende vliegtuig haakpatronen .Zowel engels als 1 in het nederlands

Misschien kan iemand een link geven
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2015 om 18:16
4 bladzijden vol met mensen die het patroon hebben ontvngen, maar de meesten zijn al in geen twee jaar meer op het forum gteweest. Je zou de hele lijst moeten afwerken, profiel aanklikken en dan kijken wanneer die persoon hier het laatste was. Is dat recent, dan kun je een PM sturen. Heeft Christel Krukkert geen vliegtuig in haar speelgoed boekjes? Ze heeft toch ook autootjes? Even in de bieb kijken?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns