Gehaakte armbandjes |
Reageer |
Autheur | |
Veerletje
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
Onderwerp: Gehaakte armbandjes Posted: 01 April 2008 om 17:59 |
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar voorbeeldjes of patroontjes van armbandjes die je kan haken, liefst niet te moeilijk. Wat ik vooral zoek is een patroontje om een armbandje te haken met kleine bloemetjes erin... Is er hier iemand die me kan helpen? Groetjes, Veerle |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Posted: 01 April 2008 om 18:23 |
Ik heb zoiets nog niet gezien. Ik zou er in ieder geval een slotje aan maken uit de knutselwinkel of Blokker. En in plaats van bloemetjes erin, zou je die er ook los op kunnen maken. Of mooie grote kralen of bedeltjes uit de knutselwinkel eerst aan de draad rijgen en dan bij het haken er soms tussen doen. Ze hebben bij het Kruidvat wel eens van die hobbyboxen met kralen en bedeltjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Veerletje
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
Posted: 01 April 2008 om 18:34 |
Bedankt voor de tips! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Posted: 01 April 2008 om 19:13 |
Jij hebt mij meteen ook op een idee gebracht. Ik maak meestal tasjes van restjes, die dan bij een vest of topje passen, maar een armbandje is ook leuk. Goed dat je bij de hobbydoos bent gekomen!
|
|
wat rozengeur. |
|
Wanda
Hobbyguru Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
Posted: 01 April 2008 om 20:34 |
op deze pagina zie je ook hoe je leuke armbandjes kunt maken, het is maar een voorbeeld op een foto maar geen beschrijving, maar ik vond het erg leuk http://www.kinderbazaar.nl/advert_photo.php?advert_id=6652&a mp;pos=2 wanda |
|
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
Petra T.
Hobbywonder Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 736 |
Posted: 01 April 2008 om 20:44 |
Deze zijn wel heel erg leuk.
Vertaling: Je moet volgens mij een haaknaald nr. 2,5 hebben. Zet 4 lossen op. 1e toer: in de 4e losse vanaf de naald: 3 stokjes, 2 lossen, 1 stokje, keer 2e toer: 3 lossen, (3 stokjes, 2 lossen, 1 stokje) allemaal in het lossenboogje, keer Herhaal de 2e toer tot je de gewenste lengte hebt. Bevestig een button in het midden en een sluiting op de uiteinden. |
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
Petra T.
Hobbywonder Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 736 |
Posted: 01 April 2008 om 20:50 |
En hier heb je bredere met een bloemetje!
Het zijn gewoon granny squares aan elkaar. |
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
Magtelt
Posted: 01 April 2008 om 21:37 |
Daar stond ook een leuke gebreide kat.
Als je met een heel fijne haaknaald haakt, nr. 0.75 of 1 of 1,5 krijg je mooie kleine vierkantjes. |
|
wat rozengeur. |
|
Veerletje
Posted: 04 April 2008 om 11:27 |
Bedankt allemaal!
Ik ga ze allebei eens uitproberen! |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |