gehaakte autos |
Reageer | Pagina <1 4567> |
Autheur | |
Butterfly1979
Groupie Lid sinds: 17 Juni 2011 Status: Offline Points: 62 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn dank is groot! Ze staan netjes geparkeerd!!! Super!!! Liefs, |
|
Je wordt niet creatief geboren, je maakt je eigen leven en dus je eigen ding; "CREATE"
|
|
Rian78
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste allemaal,
Ik ben op dit moment bezig met de cabriolet en de kever, maar ik begrijp de instructie van de kever niet helemaal.. Ik ben nog maar een beginnende haker, en misschien lees ik het wel helemaal verkeerd, maar kan iemand me uitleggen wat er wordt bedoeld met de uitleg over de carosserie? Je moet twee lapjes van 11 lossen bij vier toeren haken en die dan op elkaar haken? Ik snap niet hoe ik dat moet doen en hoe het er uit moet komen te zien.. En vervolgens moet ik 33 lossen haken.... En weet iemand over welk deel van de carrosserie hier wordt gesproken, misschien dat ik dan een beetje snap hoe het er uit moet komen te zien.. Ik wil ze echt heel graag haken, want ik vind ze zo leuk! En ik wil ze aan een vriendin cadeau doen die zwanger is van een jongetje, dus wil niet zomaar opgeven! Liefs, Rian 12 |
|
Veerle
Newbie Lid sinds: 10 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo,
Geldt het aanbod van de autootjes nog? Ik zou ze erg graag ontvangen. Het lijkt me het ideale cadeautje voor mijn zoon zijn tweede verjaardag in september! Alvast heel erg bedankt! Veerle |
|
annettevl
Duizendpoot Lid sinds: 20 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh wow die zijn echt leuk. mijn zoontjes van 2 en 4 zouden ze heel graag een knuffel auto willen. zou ik de patronen mogen ontvangen???
|
|
foxy lady
Newbie Lid sinds: 26 September 2009 Status: Offline Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw, die zijn echt geweldig! Als de patroontjes nog steeds verstuurd worden, zou ik ze heel graag willen ontvangen. Mijn zoontje is nog maar klein, maar hij wil er vast al wel mee spelen!
|
|
Zpagetti-fan
Newbie Lid sinds: 20 Mei 2011 Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die zien er super uit! Zou ik ze ook nog mogen? M'n dochter is echt autogek en dit is een welkome afwisseling op de dolfijnen, die m'n andere dochters graag willen!
M'n mail: ynze.sonja@hotmail.com groetjes Sonja |
|
wikkie
Hobbywonder Lid sinds: 16 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 862 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sonja, ze zijn onderweg foxy lady, zie geen email adres |
|
Josine
Newbie Lid sinds: 16 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Willy,
Heb je voor mij ook een patroon van die leuke auto's, ik vind ze geweldig. Groeten Josine |
|
wikkie
Hobbywonder Lid sinds: 16 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 862 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, Josine Je hebt geen emailadres opgegeven. Als je voor het eerst op het forum komt is het leuk als je wat over jezelf vertelt in de rubriek "even voorstellen". Je emailadres kan je invullen bij msm-messenger zodat niet-leden het niet kunnen zien. |
|
Bo'tje
Duizendpoot Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat zijn ze leuk!!!!
Ik zag ze nu pas, maar zou ik ook het patroon mogen ontvangen? Of ben ik te laat? Groetjes Bo'tje |
|
sanny39
Newbie Lid sinds: 17 September 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zie ze nu pas en het zoontje van mijn broer zou dit
super vinden. Kan ik ze ook krijgen? Dank. sandra |
|
wikkie
Post Options
Thanks(0)
|
Als iemand een patroontje wilt ontvangen is een emailadres wel handig om het naar toe te sturen.
|
|
pingel
Duizendpoot Lid sinds: 18 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 204 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi, is die zwarte bus een t2 busje....dan zou ik heel graag dat patroon ook willen. Mijn mailadres staat onder msn
alvast bedankt
|
|
hartelijke groetjes Inge
|
|
sanny39
Newbie Lid sinds: 17 September 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey, Heel mooie auto's, kan ik ook deze haakpatronen
krijgen? Groeten, Sandra |
|
rianne35
Duizendpoot Lid sinds: 25 September 2011 Status: Offline Points: 282 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Willy,
Wat zijn ze leuk. Ook ik zou ze erg graag willen hebben. Groetjes Rianne |
|
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.
Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt. |
|
momopoyolo
Hobbywonder Lid sinds: 01 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 640 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Willie. Heel leuk en originineel. Komen ze uit een oude Ariadne ofzo. Ach jeetje, ik heb een poos geleden een hele stapel weggedaan. Als je wilt, mag ik dan die patroontjes? Hartelijke dank! |
|
Groetjes van Ric,
http://riccreaties.wordpress.com/ |
|
wikkie
Post Options
Thanks(0)
|
Ric, ze komen eraan. Rianne heeft geen emailadres gegeven.
|
|
KaVL
Duizendpoot Lid sinds: 26 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 267 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Willy,
mag ik me ook aansluiten bij de anderen? Mijn jongste zus gaat binnenkort voor haar rijbewijs en dit zou een erg leuk kadootje zijn als ze slaagt.. Alvast bedankt !! Groetjes |
|
E Strea Chikitu
Hobbywonder Lid sinds: 18 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 428 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooh mijn zoon zit nu naast me; wil je die voor me haken
mama? Eh ja hoor. Ik ben een nieuwe hobbydoos, maar kan ik de patrtoontjes van de auto's nog krijgen? Vriendelijke groet, Renée |
|
E Strea Chikitu *Â Â ;Â http://estreachikitu.blogspot.com/
Made with love, for love |
|
wikkie
Post Options
Thanks(0)
|
Renee Wat is je email adres ? |
|
Reageer | Pagina <1 4567> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |