|
Reageer ![]() |
Autheur | ||
cynthia1974 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 09 Mei 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 37 |
![]() Posted: 28 Juni 2010 om 13:27 |
|
hoi hier ben ik weer haha, ik zoek dus iets liefst een filmpje of prentjes hoe ik een gehaakte beer in elkaar kan zetten met beweegbare armen en benen, ik snap er echt niks van, het lukt me maar niet, alvast bedankt.
En dames kunnen jullie je verwarmen met die warme weer hihi |
||
vriendelijke groeten cynneke
|
||
![]() |
||
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() |
|
Misschien heb je hier iets aan: |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
|
Anders zoeken of er een beschrijving voor genaaide beren ergens op internet staat, want het principe van die schijven lijkt mij hetzelfde.
Bij kleine beertjes haalde ik een draad door de schouders heen en bevestigde ik daar de armen aan zodanig dat ze nog konden draaien, maar dat is wel een kwestie van uitproberen. |
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
![]() |
|
groetjes geesje
|
||
![]() |
||
Naneke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 263 |
![]() |
|
Goede avond maak het u zelf niet te moeilijk aan elkaar haken is het mooieste zo kan je zelf een siersteek nemen je kan het ook naaien met de zelfde wol of katoen maakt het dan niet te strak dit is niet zo mooi dan je kan ook gebruik maken van dunnen elastiek die veert dan lekker mee of met nylon draad is ook een mogelijkheid blijven proberen en niet opgeven Naneke
|
||
![]() |
||
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
|
mail onderweg
|
||
wil
![]() |
||
![]() |
||
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
|
De armen kunnen goed bewegen omdat ze met knopen zijn vastgezet. Het werkt als volgt: |
||
wil
![]() |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |