Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakte dickensmuizen

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 00:04
Alleen zijn deze op de site van Alan Dart niet gehaakt
Liefs Diana
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 00:41
Dat zijn gebreide muizen...........
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 07:56
wat raar ik heb ze ongeveer een week geleden nog gekocht,net op tijd dusLOL
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 08:24
Dan heb jij net de laatste gekocht denk ik Hannie Wink.
Geluksvogel!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 12:44
Lieve dames, de aanvragen voor het patroon rollen hier binnen!!
Geloof me, ik gun het iedereen, maar ik voel me er niet prettig bij als ik ze door zou geven!!
Ik heb me voorgenomen zelf ook maar niets meer te vragen, want ik voel me wel een beetje schuldig!
Sorry, sorry!!
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 13:06
Originally posted by pippie pippie wrote:

Lieve dames, de aanvragen voor het patroon rollen hier binnen!!
Geloof me, ik gun het iedereen, maar ik voel me er niet prettig bij als ik ze door zou geven!!
Ik heb me voorgenomen zelf ook maar niets meer te vragen, want ik voel me wel een beetje schuldig!
Sorry, sorry!!

Dat is heel verstandig want je brengt de maakster van deze patronen in problemen als ze verspreid worden.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 13:56
Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen Pippie. Je bepaalt toch zelf of en aan wie je het doorgeeft.
En daardoor niks aan anderen vragen hoeft niet vind ik...
En het is duidelijk dat er een probleem is met degene die ze ontworpen heeft, dus zoals Claire zegt breng je haar misschien nog verder in de problemen. Dus ik vind je beslissing een hele goede :-).
Wel jammer dat dit nu gebeurd is, weet iemand er iets meer vanaf? Niet dat ik zo'n aagje ben, maar toch...

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 14:08
Ik zit ook op       amigurumi en haakforum     ,en daar lees ik net een stukje van Antoinette, de ontwerpster.
Het is wel Alan Dart die haar hier op aangesproken heeft! (zal wel namens hem zijn) Terwijl dat een breipatroon is, en dit haakwerk, dus of dit wel helemaal
In de "haak" is, vraag ik me wel af.
Zelf vermoedt ze dat ze het patroon niet van muizen, maar van beren had gemaakt, of een andere aanpassing, dat er dan geen commentaar op gekomen zou zijn.
Evengoed is het sneu voor haar, en voor degene die het alsnog wilde kopen!
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 14:15
Originally posted by pippie pippie wrote:

Ik zit ook op       amigurumi en haakforum     ,en daar lees ik net een stukje van Antoinette, de ontwerpster.
Het is wel Alan Dart die haar hier op aangesproken heeft! (zal wel namens hem zijn) Terwijl dat een breipatroon is, en dit haakwerk, dus of dit wel helemaal
In de "haak" is, vraag ik me wel af.
Zelf vermoedt ze dat ze het patroon niet van muizen, maar van beren had gemaakt, of een andere aanpassing, dat er dan geen commentaar op gekomen zou zijn.
Evengoed is het sneu voor haar, en voor degene die het alsnog wilde kopen!

Klopt daar heb ik het ook gelezen..........
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 14:15
Ik kan het daar niet vinden. Heb me daar een paar dagen geleden aangemeld maar verder nog niet gekeken. Vind het wel jammer voor haar.
Wel fijn voor je Rianne dat je ze nog hebt kunnen bestellen :-).

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 14:16
die link die werk niet hoor, wilde even gaan kijken


Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 14:25
Je moet er wel geregistreerd staat Vikike, anders kun je niks lezen . De link is gewoon de link naar de hoofdpagina van het forum :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 14:30
Seeke, het staat onder :   Amiguriumi overige
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 16:08
op de hyvespagina staat weer een link naar amigurumis.nl dan doet ie het wel

Liefs Diana
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 16:36
Had het al gevonden :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
claziena View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 105
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claziena Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2012 om 17:50
Wat jammer nu dat het patroon niet meer verkocht mag worden, zou het krijgen van mijn dochter  Helaas.
 
groetjes Claziena
Back to Top
Betty Kleien View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2012
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Betty Kleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2012 om 17:28
ik vind het ook heel kinderachtig van alan dart want uit die van hem kon ik niet uit komen want die zijn gebreid maar die van antoinette gehaakt dat is heel anders .Ik heb ze ook al klaar op een na .Maar ook bij mij stond niet verkopen dus ben blij dat ik ze geb en al bijna klaar
 
 
groet Betty
 
 
 
 
 
 
BettyNeijts 11
Back to Top
Geeke75 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 September 2012
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geeke75 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 00:38
Vind het ook erg jammer dat ze niet meer in de haak versie te koop zijn.
Ik wou ze net bestellen bij haar zijn ze er niet meer ... had me er echt op verheugd ze te gaan maken nu ...
Als iemand ze nog kan mailen graag ... dat valt dan toch niet onder verkopen??
En de Haak versie is toch echt een hele andere techniek dan de brei versie.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes

Geeke
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 08:23
denk dat hobbydoos gen behoefte heeft aan een proces aan haar broek, deze patronen mogen niet doorgegeven worden. Dit zijn echt verboden muizen.

@Geeke, we kunnen niet eens wat sturen, er staat geen mailadres in je profiel.
lydia wijsbroek
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1747
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 09:51
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns