Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakte Dieren verwijderd

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gehaakte Dieren verwijderd
    Posted: 08 Augustus 2012 om 12:30
Bij deze verwijder ik de aanbieding van gehaakte dieren.
gr.Jolanda
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:32
dit lijkt mij te gaan over het boekje van christel krukkert, zou dit niet doen als ik jouw was dit is een boekje dat zelfs hier bij hobbydoos te koop is

Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:44

Hallo Vikike, als ik iemand het boekje uit zou lenen dan zou diegene ook de beestjes kunnen maken of zie ik dat verkeerd.

graag ook advies van de andere leden!!
gr.Jolanda
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:48
hoi jolanda24,hier krijg je inderdaad problemen mee.zelfs een rechtzaak van de maakster aan je broek,
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:52
Originally posted by jolanda24 jolanda24 wrote:

Hallo Vikike, als ik iemand het boekje uit zou lenen dan zou diegene ook de beestjes kunnen maken of zie ik dat verkeerd.

Ja maar als je het boekje aan een enkel persoon of misschien een paar  je omgeving uitleent is het niet z'n probleem dat zijn de kosten niet. maar  je zit hier op een groot openbaar medium waar heel veel mensen komen delen en dat  doet de verkoop niet  goed daarom dat het niet mag want an verdient zij en de uitgever niets. dat is het hele probleem. 
Daarom komen ze ook pas na een aantal maanden pas in de biblitheek of soms zelfs helemaal niet.

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 13:26
Originally posted by jolanda24 jolanda24 wrote:

je doet met onze raad ermee wat je wil, maar ik zou inderdaad niet graag voor de gevolgen instaan voor het verdelen van dit boekje, zelfs de maakster is volgens mij lid hier op het forum.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns